سامسونگ گلکسی نوت ۸ با اسنپدراگون ۸۳۵ در گیک بنچ رویت شد

سامسونگ گلکسی نوت 8 با اسنپدراگون 835 در گیک بنچ رویت شداولین بنچمارکی که عملکرد گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۸ را به نمایش می گذارد، به تازگی منتشر شده است. این موبایل با شماره مدل SM-950F که نسخه ی مجهز به تراشه ی اگزینوس ۸۸۹۵ است، در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

این در حالیست که کاربران در کشور آمریکا، نسخه ی متفاوتی از گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ را دریافت خواهند کرد؛ نسخه ای که به تراشه کوالکوم اسنپدارگون ۸۳۵ مجهز می شود. این نسخه به تازگی در گیک بنچ رخ نشان داده است.

گلکسی نوت ۸ با تراشه ی اگزینوس ۸۸۹۵ در آزمون تک هسته ای گیک بنچ توانست امتیاز ۱۹۸۴ و در آزمون چند هسته ای، امتیاز ۶۱۱۶ را به دست آورد. اکنون زمان آن فرا رسیده که این نتایج را با نسخه ی مجهز به اسنپدراگون ۸۳۵ مقایسه کنیم.

اینطور که به نظر می رسد، تراشه ی کوالکوم اسنپدراگون ۸۳۵ امتیازهای کمتری را در مقایسه با نسخه ی اگزینوس به دست آورده است. هرچند که این اختلاف، بسیار اندک بوده و در اصل برای کسانی که قصد خرید این نسخه را دارند، مشکلی ایجاد نمی کند.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ با اسنپدراگون ۸۳۵، به امتیاز ۱۸۱۵ در آزمون تک هسته ای و امتیاز ۶۰۶۶ در آزمون چند هسته ای دست پیدا کرد.

کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) قصد دارد رسما از این گوشی هوشمند رونمایی کند.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 با اسنپدراگون 835، به امتیاز 1815 در آزمون تک هسته ای و امتیاز 6066 در آزمون چند هسته ای دست پیدا کرد.

.

منبع: phonearena

مطلب سامسونگ گلکسی نوت ۸ با اسنپدراگون ۸۳۵ در گیک بنچ رویت شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.