سامسونگ گلکسی J7 مدل ۲۰۱۷ در بنچمارک گیک بنچ محک خورد

سامسونگ گلکسی J7 مدل 2017 در بنچمارک گیک بنچ محک خورد
سامسونگ گلکسی J7 مدل ۲۰۱۷ در بنچمارک گیک بنچ محک خورد. این گوشی نسخه ۲۰۱۷ از سری گلکسی J سامسونگ است که به دنبال نسخه ۲۰۱۶ این دستگاه توسط کمپانی سازنده به زودی وارد بازار خواهد شد.

در حالی که این بنچمارک اطلاعات تازه ای را ارائه نمی دهد؛ اما نشان می دهد که این دستگاه به زودی منتشر خواهد شد. نسخه های اخیر سری گلکسی A مدل ۲۰۱۷ در اوایل ماه جاری به طور رسمی معرفی شد.

سامسونگ گلکسی J7 مدل ۲۰۱۷ با شماره مدل SM-J727P و با سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا در این بنچمارک به چالش کشیده شد.

نسخه ۲۰۱۷ مدل سامسونگ گلکسی J7 به پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام در کنار ۲ گیگابایت مجهز شده است. این دستگاه در آزمون تک هسته ای بنچمارک گیک بنچ امتیاز ۸۸۹ را به دست آورد و در آزمون چند هسته ای به امتیاز ۴۲۰۰ دست یافت. متاسفانه اطلاعات بیشتری توسط این بنچمارک منتشر نشده؛ اما گزارشات قبلی نشان می دهد که این دستگاه دارای یک نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ دی با رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده و به اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام مجهز است. ۲ گیگابایت رم داشته و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

سامسونگ گلکسی J7 مدل 2017

در پنل پشتی سامسونگ گلکسی J7 مدل ۲۰۱۷ یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته و برای دوست‌داران سلفی در پنل جلویی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دیده خواهد شد.

البته این تنها گوشی از سری گلکسی J سامسونگ نخواهد بود که در سال جاری راه اندازی می شود. گوشی گلکسی J3 مدل ۲۰۱۷ نیز انتظار می رود که به زودی معرفی شود. دستگاهی که اخیرا توانست تاییدیه وای فای را به دست آورد.

.

منبع: androidheadlines

نوشته سامسونگ گلکسی J7 مدل ۲۰۱۷ در بنچمارک گیک بنچ محک خورد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.