سامسونگ گلکسی M33 5G با باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد

از زمان اعلام موجودیت اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی M33 تقریبا چند ماه گذشته است. انتشار اخبار پیرامون این هندست برای مدتی متوقف شد؛ اما بی‌تردید موجودیت این گجت واقعیت داشته و اکنون به‌تدریج در حال نزدیک شدن به موعد رونمایی هندست جدید سری M سامسونگ هستیم.

گلکسی M33 همانند سایر اسمارت‌فون‌های در شرف عرضه به بازار، پیش از معرفی رسمی مراحل دریافت تائیدیه‌های مختلف را پشت سر می‌گذارد. خوش‌بختانه اخیرا یک آژانس رگولاتوری در کره‌جنوبی به ظرفیت باتری گلکسی M33 5G اشاره نموده است. انرژی مورد نیاز گلکسی M33 5G توسط یک باتری با شماره مدل EB-BM336ABN و ظرفیت نرخی 5830 میلی‌آمپرساعت (ظرفیت اسمی 6000 میلی‌آمپرساعت) تامین می‌شود.

این پدیده بدان معناست که گلکسی M33 5G احتمالا با یک نوبت شارژ باتری از قابلیت شارژدهی مطلوب‌تری نسبت به گلکسی M32 5G برخوردار خواهد بود. گلکسی M32 5G مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 15 واتی است.

اندروید 12 احتمالا به‌زودی برای بازار محصولات اقتصادی قابل دسترس خواهد بود

سامسونگ به هیچ‌گونه برنامه‌ریزی رسمی برای رونمایی از اسمارت‌فون گلکسی M33 5G اشاره نکرده است. اما در صورت تبعیت کمپانی از برنامه سالیانه عرضه هندست‌های خود انتظار می‌رود که مدل مذکور در ژانویه سال 2022 عرضه شود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها غول فناوری کره‌ای در صدد انتشار اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.0 برای اکثر اسمار‌ت‌فون‌های خود طی سال آینده است. بنابراین گلکسی M33 5G احتمالا یکی از نخستین گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگی خواهد بود که در زمان عرضه از جدیدترین فیرم‌ور کمپانی بر پایه سیستم‌عامل اندروید 12 استفاده خواهد کرد.

نوشته سامسونگ گلکسی M33 5G با باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.