سامسونگ گوشی گلکسی C7 را به صورت رسمی معرفی کرد

سامسونگ گوشی گلکسی C7 را به صورت رسمی معرفی کرد

روز گذشته شرکت سامسونگ اولین گوشی سری گلکسی C خود را در چین به صورت رسمی معرفی کرد. گفته می شد که سامسونگ در این رویداد از دو گوشی سری گلکسی C رونمایی خواهد کرد ولی فقط گوشی گلکسی C5 معرفی شد. اما امروز و تنها چند ساعت پس از دریافت مجوز از سوی سازمان نظارتی TENAA، سامسونگ رسماً از گوشی گلکسی C7 در چین پرده برداشت.

گوشی گلکسی C7 صفحه نمایش ۵.۷ اینچی نوع Super AMOLED دارد و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ فول اچ دی را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست اسنپدراگون ۶۲۶ و پردازنده ۸ هسته ای با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ تامین می شود. ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت ساختار حافظه این دستگاه را تشکیل می دهند. آن دسته کاربرانی که به حافظه بیشتری نیاز دارند می توانند کارت های حافظه تا سقف ۱۲۸ گیگابایت را از طریق درگاه Micro SD به دستگاه متصل کنند.

گلکسی C7 به یک سنسور اثر انگشت مجهز است که در داخل دکمه فیزیکی هوم جای گرفته. دوربین اصلی این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی است و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. هر دو دوربین گشودگی لنز f/1.9 دارند و به معنای آن است که این گوشی در شرایط نوری کم عکس های با کیفیتی را ثبت می کند. گلکسی C7 باتری به ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از تکنولوژی شارژ سریع نسخه ۳.۰ بهره می برد. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این دستگاه اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو خواهد بود.
این گوشی به مانند گلکسی C5 دارای بدنه تمام فلزی بوده، ضخامت آن ۶.۷ میلی متر و وزن آن ۱۶۵ گرم است. گوشی جدید سامسونگ در رنگ های طلایی، نقره ای، خاکستری و طلایی صورتی عرضه می شود. ورژن ۳۲ گیگابایتی ۳۹۶ دلار و ورژن ۶۴ گیگابایت حدوداً ۴۲۷ دلار خواهد داشت.

سامسونگ گوشی گلکسی C7 را به صورت رسمی معرفی کرد سامسونگ گوشی گلکسی C7 را به صورت رسمی معرفی کرد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته سامسونگ گوشی گلکسی C7 را به صورت رسمی معرفی کرد اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.