سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون پوندی برای توسعه شبکه فیبر لندن

fibre-cable-3-770x285.jpg
 
 
ICTna.ir - با دستیابی به Warburg Pincus و DTCP ، شرکت کنترل کننده باند پهن فیبر لندن 400 میلیون پوند سرمایه گذاری جدید برای توسعه فیبر در این شهر را تعهد کرد.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اگرچه سهم بازار و اشتراک مشترکان فیبر در حال حاضر در لندن خیلی هم جذاب نیست، اما تزریق سرمایه جدید در زمان بسیار مناسبی انجام می شود. به لطف تغییر در چابکی کارها در زمان بحران کرونا، مصرف کنندگان به پهنای باند بیشتری در خانه ها نیاز دارند.
 
در کنار سرمایه گذاران موجود، شرکت زیرساخت و RPMI Railpen ، واربورگ پینکوس و DTCP به توسعه فیبر کمک می کنند تا به هدف رساندن سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه به یک میلیون خانوار تا سال 2023 نزدیک شوند.
 
گریم اکبی ، مدیرعامل شرکت فیبر لندن گفت: "این یک توافق هیجان انگیزی برای انجمن فیبر است." وی گفت: "همراهی Warburg Pincus و DTCP در هیئت مدیره، تأیید فوق العاده ای برای آینده تجارت ما است. در دنیای پساکرونا، اتصال دیجیتال بسیار مهمتر از همیشه خواهد بود. با سرمایه گذاری جدید، ما می توانیم سریعتر از همیشه کار کنیم تا 100 درصد باند پهن فیبر را به ساکنان مسکن اجتماعی، جوامع محلی و مشاغل آنها در سراسر لندن تحویل دهیم. "
 
نکته جالب توجه این است که پس از اتمام این معامله، از Olaf Swantee به عنوان رئیس اجرایی این طرح اسم به میان آمده است. وی تاپیش از این به عنوان مدیر عامل Sunrise Communications در سوئیس و مدیرعامل EE مشغول به کار بوده است.
 
Swantee در این باره میگوید: "در آنجا که چشم انداز و هدف روشنی وجود دارد ، ابراز هیجان میکنم. کار در کنار سرمایه گذارانی مانند واربورگ پینکوس ، DTCP، و RPMI Railpen ، همچنین فرصتهای جدید و جالب برای رشد را باز خواهد کرد."