سری هواوی میت ۵۰ در روز ۱۵ شهریور ماه معرفی خواهد شد

امروز شرکت هواوی تاریخ رونمایی رسمی از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار آینده خود را اعلام کرد. بر این اساس سری میت 50 در روز 6 سپتامبر (15 شهریور ماه) به‌طور رسمی در بازار چین معرفی خواهد شد. شایعات مطرح شده نشان می‌دهند که این خانواده شامل حداقل 4 مدل مختلف با اسامی هواوی میت 50، میت 50E، میت 50 پرو و میت 50RS پورش دیزاین خواهد بود.

همچنین کمپانی چینی ضمن برگزاری این رویداد احتمالا از موتور پردازش تصویر جدید خود موسوم به XMAGAE نیز رونمایی خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این موتور در زمینه توسعه یک الگوریتم بهبود تصاویر، جایگزین لایکا خواهد شد. در نتیجه سری میت 50 قادر به ثبت تصاویر خیره‌کننده‌ در تاریکی شب خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها کلیه هندست‌های سری میت 50 مجهز به یک واحد پردازش عصبی (NPU) ویژه خواهند بود. این NPU توسط واحد های‌سیلیکون هواوی طراحی شده و مسئولیت اجرای عملیات ریاضی مورد نیاز موتور XMAGAE را بر عهده خواهد داشت.

هواوی پیش‌تر در ماه جولای از تبلت میت‌پد پرو 11 رونمایی کرد. اکنون نیز انتظار می‌رود که کمپانی چینی از ورژن بزرگ‌تر این گجت با نمایشگر 12.4 اینچی و پیکره‌بندی دوربین دوگانه رونمایی کند.

نوشته سری هواوی میت 50 در روز 15 شهریور ماه معرفی خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.