نمایندگی پنل پیامکی کدام شرکت پرسودتر است؟

افزایش تعداد وب‌سایت‌ها و نیاز آن‌ها برای ارتباط پیامکی با کاربرانشان، بازار پرسودی در حوزه بازاریابی پیامکی ایجاد کرده است. این پیام‌ها می‌توانند به‌منظور تأیید شماره موبایل، تبلیغات و تشکر از خرید برای مشتریان ارسال شوند؛ در نتیجه با اخذ نمایندگی پنل پیامکی می‌توان سهم بزرگی از این بازار گسترده به دست آورد. نکته حائز اهمیت برای کسب سود بیشتر در این حوزه، اخذ نمایندگی سامانه پیامک انبوه از یک شرکت معتبر و با تجربه است. با بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت‌های معتبر سامانه اس‌ام‌اسی در این مطلب، شما را برای اخذ نمایندگی پنل پیامکی پرسود راهنمایی می‌کنیم.

نمایندگان امکان استفاده از قالب سایت آماده را داشته باشند

فروش و مدیریت سامانه اس‌ام‌اسی یک شغل نیمه‌وقت بوده است و معمولاً دانشجویان، خانم‌های خانه‌دار و افرادی که بخشی از روز زمان آزاد دارند به سراغ آن می‌روند؛ بنابراین تاحدامکان باید این کار برای آن‌ها ساده و کم‌هزینه باشد. برای راه‌اندازی وب‌سایت فروش پنل اس ام اس به یک برنامه‌نویس ماهر احتیاج خواهید داشت که این فرایند علاوه‌ بر هزینه بالا، بسیار زمان‌بر است. شرکت‌های معتبر پیامکی برای رفع این چالش، قالب سایت آماده در اختیار نمایندگان قرار می‌دهند تا در ابتدای کار دغدغه‌ای بابت راه‌اندازی سایت نداشته باشند.

امکان فعالیت مستقل برای نمایندگان فروش پنل اس ام اسی وجود داشته باشد

یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها هنگام دریافت نمایندگی سامانه پیامکی، وابسته نبودن نماینده به شرکت اصلی است. یعنی مشتریان به‌طورمستقیم از طریق ساب دامنه شما وارد سایت شوند و برای این کار هیچ احتیاجی به اتصال به سایت شرکت اصلی نباشد. همه قسمت‌های قالب سایت مانند لوگو، درگاه پرداخت، اطلاعات تماس و حساب و حتی رنگ قسمت‌های مختلف سامانه پیامکی امکان شخصی‌سازی داشته باشند و شرکت اعطا‌کننده نمایندگی هیچ دخل و تصرفی در آن اعمال نکند.

تاثیر نحوه پرداخت و شارژ پنل در سودآوری سامانه پیامکی

نمایندگی‌ها برای فروش پنل، ابتدا باید پنل خود را شارژ کرده و سپس آن را به مشتریان بفروشند. در این فرایند نمایندگان علاوه بر هزینه شارژ پنل، ۹ درصد مالیات نیز پرداخت می‌کنند؛ همچنین بخشی از حساب بانکی آن‌ها در سامانه پیامکی مسدود می‌ماند. قیمت پنل پیامکی عدد مشخصی است که از سمت شرکت مرجع مشخص می‌شود و مشترکین برای استفاده از خدمات اس‌ام‌اسی این هزینه را پرداخت می‌کنند.

بااین‌حال، برخی شرکت‌ها فرایند متفاوتی دارند؛ یعنی نمایندگان برای فروش پنل پیامکی احتیاجی به خرید شارژ ندارند. به این صورت که مشتریان برای خرید و شارژ پنل اس‌ام‌اس مستقیم به درگاه شرکت اصلی متصل می‌شوند؛ در این درگاه هیچ نامی از شرکت مرجع مشاهده نمی‌شود. پس از پایان فرایند پرداخت توسط مشتری، سود نماینده محاسبه شده و برای او واریز می‌شود. با استفاده از این روش حساب بانکی شما برای شروع کار خالی نخواهد شد. البته این حق انتخاب برای نمایندگان وجود دارد تا در صورت تمایل پنل خود را شارژ کرده و به‌صورت مستقیم به کاربران پنل بفروشند.

توجه به مزایای شرکت ارائه‌دهنده هنگام اخذ نمایندگی پنل پیامکی

برخی شرکت‌ها پس اعطای نمایندگی پنل پیامک، نمایندگی فروش خط تلفن ثابت ابری و فروش خط تلفن ثابت مجازی را نیز به‌صورت رایگان فعال می‌کنند؛ فروش این دو نوع خط تلفن در کنار فروش سامانه پیامک انبوه سود‌آوری بیشتر برای نمایندگان خواهد داشت. همچنین برخی شرکت‌ها برای حمایت از نمایندگان فروش سامانه پیامکی، پس از جذب تعداد مشخصی کاربر توسط نماینده، هزینه پرداختی بابت نمایندگی پنل اس‌ام‌اس را به او عودت می‌دهند. به‌این‌ترتیب شما بدون هیچ دغدغه و با انگیزه بالا فعالیت خود را ادامه خواهید داد.

از شرکت نام‌آشنا و معتبر نمایندگی پنل پیامک دریافت کنید

برای اخذ سامانه پیامک انبوه، شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر مزایا و خدمات ویژه، در این حوزه معتبر و شناخته شده باشد. شرکت‌های بزرگ، سامانه‌های مختلف اس‌ام‌اس مانند پنل پیامکی خدماتی و پنل پیامکی نامحدود را ارائه می‌دهند که با این کار دست نمایندگان برای فروش سامانه پیامکی باتوجه‌به نیاز مشتریان باز‌تر است.

همچنین شرکت‌های معتبر، شما را پس از اعطای نمایندگی رها نمی‌کنند؛ آن‌ها با پشتیبانی قوی و پیگیر‌های مستمر و مداوم، برای کسب درآمد بیشتر، شما را همراهی می‌کنند. برگزاری جلسات ماهیانه برای افزایش فروش و مشاوره SEO و بهینه‌سازی سایت از نمونه حمایت‌ها یک شرکت معتبر پیامکی محسوب می‌شود. همچنین شرکت باید مانند یک پشتیبان و حامی قوی، پاسخگوی نیاز کاربران شما باشد و مشکلات آن‌ها را برطرف سازد.

کسب درآمدی پرسود، با اخذ نمایندگی پنل پیامکی از فراز اس ام اس

در این مطلب به‌طورکامل ویژگی‌های یک شرکت معتبر برای اخذ نمایندگی پنل اس ام اسی پرسود را به شما معرفی کردیم؛ با درنظرگرفتن این نکات قطعاً بهترین شرکت را برای همکاری انتخاب خواهید کرد. اگر برای دریافت نمایندگی سامانه پیامک انبوه به دنبال پرسود‌ترین شرکت فعال در این حوزه هستید، پیشنهاد ما اخذ نمایندگی پنل پیامکی از شرکت معتبر فراز اس ام اس است. فراز اس ام اس با سال‌ها تجربه مستمر و فعال در زمینه فروش انواع سامانه‌های اس‌ام‌اسی، به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در این حوزه شناخته می‌شود.

فراز اس ام اس علاوه بر ویژگی‌های گفته شده در این مطلب، مزایای دیگری مانند اپلیکیشن (Android) اختصاصی ارسال پیامک رایگان با برند نماینده، قابلیت جذب نامحدود کاربر بدون پرداخت هزینه و تبلیغات در گوگل و سایت‌های مختلف را برای نمایندگان خود فراهم کرده است. با مراجعه به سایت فراز اس ام اس به نشانی اینترنتی farazsms.com می‌توانید با انواع پنل‌های پیامکی و سایر خدمات این شرکت آشنا شوید. چنانچه برای اخذ نمایندگی سامانه پیامکی نیاز به راهنمایی داشتید از طریق شماره‌تلفن ۰۲۱۷۴۸۵۳ با کارشناسان فراز اس ام اس در ارتباط باشید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته نمایندگی پنل پیامکی کدام شرکت پرسودتر است؟ اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.