سری پیکسل ۴ گوگل در رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شوند

پیکسل 4

گوگل در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) از اسمارتفون‌های جدید پیکسل 4 (Pixel 4) و پیکسل 4 ایکس ال (Pixel 4 XL) رونمایی خواهد کرد. این دو تلفن در سه رنگ مشکی، سفید و نارنجی معرفی و عرضه خواهند شد. هم‌اکنون نیز ما از نام رسمی این رنگ‌ها آگاه شدیم.

طبق گزارشی که توسط سایت 9to5Google به دست ما رسیده، گوگل نام‌های Just Black، Clearly White و Oh So Orange را برای هندست‌های خانواده پیکسل 4 انتخاب کرده است. حتی تصویر تبلیغاتی این تلفن نیز با رنگ نارنجی (Oh So Orange) در میدان تایمز شهر نیویورک به نمایش درآمد.

پیکسل 4 پیکسل 4

این اولین باری نیست که گوگل از کلمات عجیب و غریب برای نامگذاری رنگ‌های اسمارتفون‌های خود استفاده می‌کند. نامگذاری رنگ‌ هندست‌های قبلی پیکسل هم با این روش انجام شده بود و از نام‌هایی مثل Quite Black (کاملا سیاه)، Very Silver (بسیار نقره‌ای)، Kinda Blue (یک جورهایی آبی)، Clearly White (سفید واضح) و Not Pink (صورتی نیست) برای پیکسل‌های قبلی استفاده کرده است.

هم‌چنین گوگل قصد دارد تا کیس‌های محافظ تلفن‌های پیکسل 4 را با رنگ‌های آبی، مشکی، نارنجی و سفید گچی به همراه این تلفن در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

تصاویر تلفن‌های خانواده پیکسل‌های 4 طی هفته‌های گذشته به بیرون درز کرده است و با این که بیش از سه هفته با زمان معرفی این تلفن‌ها فاصله داریم، انتظار می‌رود که جزییات بیشتری از آن‌ها در اختیار ما قرار بگیرد.

نوشته سری پیکسل 4 گوگل در رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شوند اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.