سونی از مدل جدید ورژن دیجیتالی کنسول پلی‌استیشن ۵ با وزن سبک‌تر رونمایی کرد

شرکت سونی اخیرا بدون انجام تبلیغات فراوان از مدل جدید ورژن دیجیتالی کنسول پلی‌استیشن 5 خود با شماره مدل CFI-1102A رونمایی کرد. اکنون این دستگاه در خرده فروشی‌های استرالیا عرضه شده و حامل 2 تغییر عمده نسبت به ورژن پیشین با شماره مدل CFI-1000B است.

نخست اینکه وزن مدل جدید 300 گرم کاهش یافته و مجموعا به 3.6 کیلوگرم رسیده است. مورد بعد این‌که استند مخصوص دستگاه از طراحی جدیدی بهره گرفته و کاربران برای نصب آن نیازی به استفاده از پیچ‌گوشتی نخواهند داشت.  پیچ جدیدی که درون جعبه دستگاه قرار دارد؛ دارای بافتی چسبنده در قسمت سری است و این موضوع امکان بستن پیچ با استفاده از دست را فراهم میکند.

صرفنظر از این موضوع، کاربران با کنسولی کاملا مشابه مدل پیشین سروکار داشته و شاهد هیچ‌گونه تغییرات در مقوله سخت‌افزار نخواهند بود. مدل جدید کنسول PS5 Digital با شماره مدل CFI-1102A پیش‌تر در فهرست خرده فروشی‌های ژاپن رویت شده بود. لذا انتظار می‌رود که ورژن جدید کنسول به‌زودی در بازار این کشور نیز عرضه شود.

در حال حاضر پیرامون زمان و امکان عرضه احتمالی ورژن جدید پلی‌استیشن 5 در بازارهای سایر مناطق جهان هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست.

شماره مدل نسخه جدید PS5 Digital Edition

 

پیچ جدید عرضه شده درون جعبه کنسول

 

نوشته سونی از مدل جدید ورژن دیجیتالی کنسول پلی‌استیشن 5 با وزن سبک‌تر رونمایی کرد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.