سونی از هدست PlayStation VR2 در اسفند ماه رونمایی خواهد کرد

دیگر چیزی به زمان عرضه هدست جدید سونی باقی نمانده و گیمرهای بی‌تاب در 23 فوریه سال آینده میلادی (سوم اسفند) رسماً با PlayStation VR2 دیدار خواهند کرد. در ابتدای مطلب قیمت هدست را نیز می‌گوییم تا پس‌اندازهای لازم برای خرید آن را از همین امروز انجام دهید. سونی این هدست را 550 دلار قیمت‌گذاری کرده است.

هدست PlayStation VR2 شش سال بعد از ارائه نسل قبلی این دستگاه عرضه می‌شود و هم آپگریدهای فراوانی دارد و هم از نظر سخت‌افزاری شاهد تغییراتی در طراحی خواهد بود. ژانویه سال جاری میلادی بود که شرکت ژاپنی برای اولین بار اطلاعاتی را از هدست جدید خود به اشتراک گذاشت و عنوان کرد که این دستگاه مجهز به سنسورهایی برای تشخیص حرکات چشم و دوربین‌هایی تعبیه شده در جلوی نمایشگر برای تشخیص حرکات خواهد بود.

هدست جدید سونی با نمایشگر اولد و پشتیبانی از 4K HDR و همچنین میدان دید 110 درجه‌ای ارائه می شود و با صدای سه‌بعدی تجربه بازی برای گیمرها را ارتقا می‌بخشد. بر اساس گزارشی که بلومبرگ چندی پیش چاپ کرده بود، شرکت سفارش تولید دو میلیون دستگاه را داده است.

سونی لیست 11 بازی جدید را هنگام عرضه PlayStation VR2 در دسترس گیمرها خواهند بود، عنوان کرد. در کنار بازی‌های Horizon Call of the Mountain و Resident Evil Village که گل سرسبد لیست محسوب می‌شوند، دارندگان هدست جدید سونی می‌توانند بازی‌های زیر را نیز تجربه کنند:

    The Dark Pictures: Switchback VR

    Cities VR – Enhanced Edition

    Crossfire: Sierra Squad

    The Light Brigade

    Cosmonious High

    Hello Neighbor: Search and Rescue

    Jurassic World Aftermath Collection

    Pistol Whip VR

    Zenith: The Last City

    After the Fall

    Tentacular

داخل بسته عرضه شده برای PlayStation VR2، علاوه بر هدست، کنترلرهای سنس و هدفون‌های استریو نیز قرار خواهند داشت. مدلی با تم بازی Horizon Call of the Mountain عرضه خواهد شد که 50 دلار بیشتر از مدل اصلی قیمت دارد. استیشن‌های شارژ کنترلرها نیز به صورت جداگانه و به قیمت 50 دلار به فروش می‌رسند.

هدست PlayStation VR2

پیش‌فروش برای کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، بلژیک، هلند و لوکزامبوگ از 15 نوامبر در دسترس خواهد بود و ساکنان این کشورها می‌توانند با مرجعه به وب سایت PlayStation نسبت به پیش‌خرید این هدست اقدام کنند.

نوشته سونی از هدست PlayStation VR2 در اسفند ماه رونمایی خواهد کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.