سونی تایید کرد: برنامه PS4 Remote Play این‌بار برای مک و ویندوز

 

Remote-Play Remote Play یکی از بارزترین ویژگی‌های پلی‌استیشن 4 است که این اجازه را به شما می‌دهد بازی‌های درحال انجام روی پلی‌استیشن را از روی دیگر دستگاه‌ها مشاهده کنید، این قابلیت فعلا برای PS VITA و برخی از اسمارت‌فون‌های سونی قابل اجرا است، اما خبرها می‌گویند به‌زودی سونی قرار است یک برنامه برای PC و MAC منتشر کند که بتوان بازی‌های پلی‌استیشن را در کامپیوتر مشاهده کرد.

رئیس استودیو سونی در یک توییت اعلام کرده‌است که این شرکت در حال کار بر روی یک برنامه برای کامپیوترهای شخصی است تا قابلیت پخش از راه دور را به این دستگاه نیز افزوده کند، به‌این ترتیب حتما لازم نیست برای بازی‌کردن تلویزیون را اشغال کنید بلکه می‌توانید تصویر و صدا را در کامپیوتر خود داشته باشید.

قبل از سونی این مایکروسافت بود که قابلیت استریمینگ را در ویندوز 10 برای ایکس‌باکس‌ وان در نظر گرفته بود. امیدواریم در گام بعدی سونی پشتیبانی از این سرویس را در دستگاه‌های اندروید و iOS به‌صورت کامل و نه تنها مختص دستگاه‌های ساخته خود اضافه کند، مطمئنا به‌این ترتیب بخشی از مناقشات خانگی کاربران PS4 بر سر استفاده از تلویزیون خصوصا هنگام پخش زنده فوتبال رفع خواهد شد.

نوشته سونی تایید کرد: برنامه PS4 Remote Play این‌بار برای مک و ویندوز اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.