سیستم عامل Flyme 6 فردا از راه خواهد رسید؛ ویژگی ماشین زمان جلب توجه می‌کند!

سیستم عامل Flyme 6 فردا از راه خواهد رسید؛ ویژگی ماشین زمان جلب توجه می‌کند!

رابط کاربری فلایم (Flyme) یکی از ساده ترین رابط های کاربری بوده که کار کردن با آن بسیار اسان است. به منظور افزایش قابلیت ها و ارتقا این محصول، میزو سیستم عامل Flyme 6 را با یک به روزرسانی بزرگ فردا منتشر خواهد کرد.

میزو یک ماه پیش آپدیت سیستم خود را آشکار کرده و اعلام کرد که لیست دستگاه هایی که آن را دریافت می کنند را به زودی منتشر خواهد کرد.

رابط کاربری یا همان سیستم عامل فلایم (Flyme OS) یک رابط کاربری سفارشی است که توسط کمپانی میزو طراحی شده است. این رابط کاربری در ۱۲ ژوئن سال ۲۰۱۲ برای گوشی Meizu MX معرفی شد و اکنون نوبت به ششمین نسخه از آن رسیده است.

سیستم عامل Flyme 6 با یک ویژگی بزرگ و بسیار جذاب همراه شده است. ویژگی ماشین زمان یا همان تایم ماشین (Time Machine) قادر است تا جزئیات تماس های حذف شده تا دو سال گذشته شما را پشتیبانی و بازیابی کند. به نظر می رسد که این قابلیت بسیار به ویژگی اپل شبیه است. عملکردی بر روی سیستم عامل OSX که با همین نام مشغول بکار است.

این شرکت می گوید که ویژگی ماشین زمان بر روی نسخه ششم از رابط کاربری فلایم، تمام عملکردهای شما را ثبت و ضبط خواهد کرد؛ اما این ویژگی زمانی کار خواهد کرد که شما آن را روشن کنید.

با چنین ویژگی شما می توانید تمام تماس های حذف شده خود از دو سال گذشته را بازیابی کنید!

اگر شما گذارتان به یکی از این دستگاه های خوش شانس افتاد که به این سیستم عامل مجهز است، لطفا به ما بگویید که سیستم عامل Flyme 6 چگونه عملکردی دارد؟ بخش نظرات این خبر متعلق به شماست.

.

منبع: gsmarena

 

نوشته سیستم عامل Flyme 6 فردا از راه خواهد رسید؛ ویژگی ماشین زمان جلب توجه می‌کند! اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.