شارژ وایرلس در شیائومی می ۷

شارژ وایرلس در شیائومی می 7
شایعات نشان می دهند که شیائومی می ۷ (Xiaomi Mi 7) با فناوری شارژ بی سیم خودنمایی خواهد کرد. شارژ وایرلس در شیائومی می ۷ این دستگاه را جذاب‌تر خواهد کرد.

قبل از آنکه اپل بخواهد گوشی‌های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X (آیفون ۱۰) خود را معرفی کند، به کنسرسیوم شارژ بی سیم (WPC) ملحق شد تا بتواند از این ویژگی در آیفون ۲۰۱۷ استفاده کند. هنگامی که شیائومی در سپتامبر امسال به این کنسرسیوم پیوست، همگان پیش‌بینی کردند که احتمالا پرچمدار بعدی این کمپانی نیز با قابلیت شارژ بی سیم عرضه خواهد کرد.

در تازه‌ترین اخباری که از منابع تکنولوژی به گوش می‌رسد، شارژ بی سیم در شیائومی می ۷ خودنمایی خواهد کرد. پشتیبانی از استاندارد شارژ چی (Qi) می‌تواند پرچمداران ۲۰۱۸ شیائومی را به سطح جدیدی منتقل کند.

بر اساس گفته‌های رسانه‌های چینی، از انجا که شیائومی در ساختار شارژ وایرلس خود از همان سیستم ساخت و ساز اپل استفاده خواهد کرد، بنابراین کیغفیت شارژ بی سیم شیائومی می ۷ باید مشابه با آیفون‌های جدید باشد. این دستگاه به احتمال زیاد از همان تراشه Broadcom و فرستنده NXP که اپل برای آیفون‌های ۲۰۱۷ استفاده کرد، برخوردار خواهد شد.

شیائومی در مارس سال آینده (حوالی اسفندماه) مدل می ۷ خود را معرفی خواهد کرد. ورود فناوری شارژ وایرلس به شیائومی می ۷ می‌تواند به معنای آن باشد که این گوشی هوشمند در قسمت پشت به یک پنل شیشه‌ای مجهز خواهد بود.

مشخصات شیائومی می ۷

گفته می شود که این اسمارت فون با یک صفحه نمایش ۶ اینچی آمولد ساخت سامسونگ و اسنپدراگون ۸۴۵۶ کوالکام وارد بازار می شود. این چیپست توسط یک حافظه رم ۶ گیگابایتی پشتیبانی خواهد شد. دوربین دوگانه در پنل پشتی آن با یک جفت سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.7 قرار گرفته و احتمالا انرژی روزانه ان از یک باتری ۳۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

پیش بینی می‌شود که فناوری تشخیص چهره در این اسمارت فون بکار گرفته شود. قیمت شیائومی می ۷ حدود ۴۰۸ دلار اعلام شده است. این دستگاه احتمالا در ماه مارس معرفی شده و در آوریل وارد بازار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

مطلب شارژ وایرلس در شیائومی می ۷ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.