شکایت کاربران سرفیس پرو ۴ از لرزش صفحه نمایش آن

هنگامی که دستگاه‌های دیجیتالی داغ می‌شوند، عملکرد و سرعت پاسخ‌دهی آنها به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد. به عنوان مثال در صورتی که گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ داغ کند، کاربر به راحتی می‌تواند سرعت پایین باز شدن نرم‌افزارها و اجرای آنها را حس کند. داغ کردن می‌تواند بر روی سخت‌افزار دستگاه‌ها نیز اثر گذارد؛ مانند سرفیس پرو ۴ که کاربران آن لرزش صفحه نمایش را به هنگام داغ کردن دستگاه گزارش کرده‌اند.

براساس این گزارشات، ظاهرا حدود ۱۶۰۰ نفر از کاربران سرفیس پرو ۴ مشکل مشابهی را تحت عنوان لرزش صفحه نمایش هنگام داغ شدن دستگاه تجربه کرده‌اند. این کاربران در مواجهه اولیه با این مشکل دستگاه خود را به یخچال یا جاهای خنک برده‌اند تا لرزش تصویر متوقف شود.

سخنگوی مایکروسافت در گفتگو با The Verge بیان کرده است:

ما خبر داریم که برخی کاربران مشکل لرزش صفحه نمایش را با سرفیس پرو ۴ تجربه کرده‌اند و از نزدیک پیگیر این مساله هستیم. افرادی که با این مشکل روبرو هستند باید با پشتیبانی مایکروسافت تماس بگیرند.

ظاهرا مشکل ذکر شده مشکلی سخت‌افزاری است و نمی‌توان امیدوار بود تا مایکروسافت با ارایه به‌روزرسانی نرم‌افزاری آن را حل کند. با این وجود، علی‌رغم حجم نسبتا گسترده این مشکل، به نظر نمی‌رسد لرزش صفحه نمایش به هنگام داغ شدن سرفیس پرو ۴ در همه دستگاه‌های تولیدی شرکت وجود داشته باشد.

نوشته شکایت کاربران سرفیس پرو ۴ از لرزش صفحه نمایش آن اولین بار در پدیدار شد.