شیائومی به‌دنبال معرفی ردمی نوت ۱۱S 5G در آینده‌ای نزدیک است

تشخیص مدل‌های مختلف سری ردمی نوت 11 و تمایز آنها از یکدیگر برای افراد تازه وارد کار چندان آسانی نیست. شیائومی پا را از رکوردهای خویش نیز فراتر گذاشته و سری ردمی نوت 11 را به خانواده‌ای سردرگم‌‌کننده تبدیل نموده است.

سال گذشته کمپانی چینی از سری ردمی نوت 11 در بازار چین رونمایی کرد. اکنون نیز مجموعه‌ای کاملا متفاوت از دستگاه‌ها در بازارهای جهانی معرفی شده است. این مجموعه شامل ده‌ها اسمارت‌فون مختلف است که از جمله آنها می‌توان ردمی نوت 11، ردمی نوت 11S، ردمی نوت 11 پرو 5G و ردمی نوت 11T 5G اشاره کرد.

با این‌حال ظاهرا همه چیز گیج‌کننده‌تر خواهد شد؛ زیرا کمپانی چینی کماکان در صدد رونمایی از عضو جدید دیگری است. بر اساس یک گزارش جدید، شیائومی در تدارک معرفی اسمارت‌فون ردمی نوت 11S 5G است.

ردمی نوت 11S یک هندست قابل ستایش با نمایشگر آمولد، باتری بزرگ و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. با این‌حال وجود پردازنده هلیو G96 مدیاتک با قابلیت پشتیبانی محض از اتصال 4G احتمالا برای برخی کاربران ناامیدکننده است. ظاهرا این وضعیت به‌زودی دستخوش تغییر خواهد شد؛ زیرا کمپانی چینی در تدارک عرضه نسخه جدیدی از این هندست با قابلیت اتصال 5G است. این پدیده به‌معنای استفاده از تراشه‌ای جدید خواهد بود. این اطلاعات مستقیما از جانب کاربران وبسایت Xiaomiui ارائه شده است؛ چرا که گجت جدید اخیرا در پایگاه داده IMEI رویت شده است.

ردمی نوت 11S 5G احتمالا یک مدل ری‌برند شده دیگر از گوشی چینی ردمی نوت 5G 11 خواهد بود

ظاهرا کاربران وبسایت Xiaomiui با توجه به تخصیص شماره مدل K16B به این هندست، چنین ادعایی را مطرح نموده‌اند. این شناسه با شماره مدل K16A متعلق به پوکو M4 پرو 5G و ردمی نوت 11 5G در بازار چین شباهت بسیار زیادی دارد. جهت یادآوری بایستی اعلام کرد که پوکو M4 پرو 5G در واقع ورژن جهانی ردمی نوت 11 5G محسوب می‌شود. موضوع عجیب اینکه هندست مذکور اخیرا در بازار هندوستان عرضه شده و ورژن 4G آن مجهز به تراشه هلیو G96 نیز به‌زودی عرضه خواهد شد. این مدل با ردمی نوت 11S در ارتباط است. در حال حاضر درک ادله شیائومی برای تغییرات مکرر اسامی تجاری هندست‌های خود امکان‌پذیر نیست.

در حال حاضر تنها ردمی نوت 11 پرو 5G از قابلیت اتصال به شبکه نسل پنجم در بازارهای جهانی برخوردار است. بنابراین تلاش شیائومی برای عرضه مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر با قابلیت اتصال به شبکه 5G کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد.

مشکل بزرگ این است که اکنون از زمان عرضه پوکو M4 پرو 5G به بازار مدتی گذشته است و چنان‌چه هندست جدید صرفا همان مدل پیشین با نامی متفاوت باشد؛ در این‌صورت این موضوع بدان معناست که شیائومی تلاش می‌کند تا یک هندست را بارها و بارها با اسامی متفاوت به فروش برساند. بنابراین هیاهوی به‌راه افتاده برای عرضه یک هندست جدید کاملا جنبه تبلیغاتی دارد.

روند عرضه بی‌معنای هندست‌های شیائومی با معرفی مدل ردمی 2022 10 بحث برانگیزتر شده است. این دستگاه اساسا همان مدل سال 2021 بوده و تنها عنوان سال جدید را به‌همراه دارد.

نوشته شیائومی به‌دنبال معرفی ردمی نوت 11S 5G در آینده‌ای نزدیک است اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.