شیائومی می میکس ۲ با نمایشگری منحنی و حاشیه‌ای بسیار کوچک

شیائومی می میکس 2 با نمایشگری منحنی و حاشیه‌ای بسیار کوچک
شیائومی در حال آماده سازی خود برای ساخت نسخه دوم از گوشی محبوب شیائومی می میکس سال گذشته خود است. این دستگاه جدید شیائومی می میکس ۲ نام دارد و طراح فرانسوی، فیلیپ استارک (Philippe Starck)، به عنوان طراح صنعتی این گوشی انتخاب شده است.

امروز اطلاعات جدیدی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرد. بر اساس گفته‌های منابع خبری تکنولوژی، انتظار می‌رود که شیائومی می میکس ۲ به یک نمایشگر منحنی آمولد مجهز شود و حاشیه‌های دور قاب به حداقل خود برسد. نسبت ۹۳ درصدی اندازه نمایشگر به کل پنل جلویی خود گویای این حقیقت است.

نمایشگر ۶.۴ اینچی LCD در شیائومی می میکس، ۹۱.۳ درصد از پنل جلویی این دستگاه را شامل می‌شود و اگر نمایشگر جدید نسخه دوم این گوشی، منطقه بزرگتری از پنل جلویی را پوشش دهد، بدین معناست که قاب گوشی بسیار نازک‌تر خواهد بود.

این منبع همچنین به این نکته اشاره داشته که شیائومی می میکس ۲ طراحی سرامیکی خود را حفظ کرده و تکنولوژی صوتی هدایت استخوانی در آن همچنان باقی است. موقعیت سنسور اثر انگشت نیز در جلوی این گوشی همچنان پابرجا خواهد ماند. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این گوشی تعبیه می‌شود؛ اما بر اساس گفته های گیزموچاینا، این اسکنر گویا در زیر صفحه نمایش موبایل شیائومی می میکس ۲ جای خواهد گرفت.

انتظار می‌رود که شیائومی Mi MIX 2 نیز مطابق با زمان معرفی مدل قبلی خود که در ماه نوامبر انجام شد، در همان محدوده زمانی رونمایی شود؛ بنابراین این محصول جدید شیائومی، زمان کافی برای دریافت تکنولوژی‌‌ها و ویژگی های جدید را در اختیار خواهد داشت.

.

منبع: gizmochina

 

نوشته شیائومی می میکس ۲ با نمایشگری منحنی و حاشیه‌ای بسیار کوچک اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.