شیائومی ۱۳ لایت مدل کپی‌برداری شده از شیائومی Civi 2 به‌شمار خواهد رفت

اسمارت‌فون شیائومی 13 لایت یکی از اعضای جدید خانواده شیائومی 13 به‌شمار رفته و اخیرا با شماره مدل 2210129SG در پایگاه داده IMEI رویت شده است. اکنون مشخص شده که این اسمارت‌فون در واقع مدل کپی‌برداری شده از شیائومی Civi 2 محسوب می‌شود؛ چرا که هر 2 دستگاه از شناسه مشابهی استفاده می‌کنند.

شیائومی Civi 2 یک مدل میان‌رده است که پیش‌تر در ماه سپتامبر توسط کمپانی چینی روانه بازار شد. این اسمارت‌فون عمدتا علاقه‌مندان به عکاسی سلفی را هدف قرار داد؛ کاربرانی که خواهان دستگاهی با بدنه باریک و سبک هستند.

ضخامت این گوشی تنها برابر با 7.23 میلی‌متر و وزن آن تنها برابر با 171.8 گرم است. در عین‌حال جالب است بدانید که آیفون 14 اپل از بدنه‌ای با ضخامت 7.8 میلی‌متر و وزن 172 گرمی برخوردار است.

بعلاوه شیائومی 13 لایت از یک تراشه سری اسنپ‌دراگون 7 کوالکام بهره‌برداری خواهد کرد. این اسمارت‌فون به‌عنوان ارزان‌ترین عضو خانواده شیائومی 13 در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو احتمالا 2 عضو دیگر از خانواده پرچم‌دار آینده شیائومی به‌شمار می‌روند. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این گجت‌ها احتمالا در نوامبر سال جاری میلادی به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.

شیائومی Civi 2

نوشته شیائومی 13 لایت مدل کپی‌برداری شده از شیائومی Civi 2 به‌شمار خواهد رفت اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.