پیش‌بینی یک ابررایانه از جام‌جهانی؛ فینال دراماتیک پرتغال و آرژانتین + نتیجه مسابقه ایران و انگلیس

بر اساس پیش‌بینی یک ابر رایانه، ایران شانس زیادی برای پیروز در مقابل انگلیس ندارد.

در نتیجه آزمایشی که توسط گروه BCA Research با یک ابر رایانه صورت گرفته، در جام جهانی قطر آرژانتین و پرتغال به فینال می‌رسند و شاهد رقابت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بر سر قهرمانی جهان خواهیم بود.

این ابر رایانه با تعداد زیادی الگوریتم و محاسبات ریاضی و با بررسی دقیق مسابقات چهار دوره قبلی جام جهانی، پیشبینی کرده که آرژانتین و پرتغال به فینال جام جهانی 2022 می‌رسند.

این ابر رایانه در خصوص گروه B رقابت‌ها، پیش‌بینی کرده که انگلیس با امتیاز بالا به عنوان تیم صدر نشین به دور بعد رقابت‌ها صعود می‌کند. این ابررایانه شانس پیروزی انگلیس مقابل ایران را 84 درصد دانسته که احتمال بسیار بالایی است. همچنین شانس پیروی انگلیس در مقابل امریکا و ولز به ترتیب 77 و 54 درصد است.

به این ترتیب از گروه B رقابت‌ها دو تیم آمریکا و انگلیس به مرحله بعد صعود می‌کنند.

جدول کامل تیم‌های صعود کرده و نتایج مسابقات در مرحله حذفی در نمودار پایین قابل مشاهده است:

ابر رایانه گروه تحقیقی BCA Research پیش‌بینی کرده که تیم آرژانتین و پرتغال در فینالی دراماتیک به مصاف هم خواهند رفت و در نهایت آرژانتین با پیروزی در ضربات پنالتی بر پرتغال غلبه کرده و لیونل مسی جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.

نوشته پیش‌بینی یک ابررایانه از جام‌جهانی؛ فینال دراماتیک پرتغال و آرژانتین + نتیجه مسابقه ایران و انگلیس اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.