صفحه نمایش وان پلاس ۵ دقیقا همان صفحه نمایش استفاده شده در وان پلاس ۳ تی است

صفحه نمایش وان پلاس 5 دقیقا همان صفحه نمایش استفاده شده در وان پلاس 3 تی است

وان پلاس ۵ روز گذشته در خلال یک رویداد معرفی شد و پرچمدار جدید این کمپانی جویای نام تبدیل به تیتر یک اخبار فناوری امروز دنیا شد. قطعا در روزهای آینده و با انجام بررسی های بیشتر توسط متخصصین، اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی منتشر خواهد شد.

دیروز یکی از فاش کنندگان معروف در توییتر با اکانت rquandt@ و پس از بررسی وان پلاس ۵ اعلام کرد که صفحه نمایش این گوشی همان صفحه نمایش s6e3fa5 سامسونگ است که در وان پلاس ۳ تی نیز از آن استفاده شده بود (برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید).

دیروز یکی از فاش کنندگان معروف در توییتر با اکانت rquandt@ و پس از بررسی وان پلاس 5 اعلام کرد که صفحه نمایش این گوشی همان صفحه نمایش s6e3fa5 سامسونگ است که در وان پلاس 3 تی نیز از آن استفاده شده بود.

این موضوع توسط نویسنده مطرح تکنولوژی Nicole_Scooter@ و یک کاربر دیگر در توییتر با اکانت evil_pro@ نیز تایید شد. کاربر evil_pro@ همچنین یک اسکرین شات از صفحه نمایش وان پلاس ۳ تی نیز منتشر کرد که همین صفحه نمایش را نشان می داد.

از آنجایی که اندازه صفحه نمایش و رزولوشن هر دو گوشی با هم برابر است، این امر چندان هم غیر منتظره نیست. تنها امکان جدیدی که در وان پلاس ۵ اضافه شده، پشتیبانی از کالیبراسیون صفحه نمایش DCI-P3 و همچنین استفاده از شیشه محافظ ۲.۵ بعدی گوریلا گلس ۵ است.

sRGB نیز ویژگی جدیدی نیست. هر چند این ویژگی در وان پلاس ۳ وجود نداشت اما بعدا از طریق یک آپدیت برای آن در دسترس قرار گرفت.

گوشی وان پلاس ۵ از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی آمولد نوری FHD بهره می برد. همچنین تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ وظیفه پردازشی این گوشی را برعهده دارد.

از جمله مشخصات دیگر جدیدترین پرچمدار این کمپانی چینی می توان به ۶ یا ۸ گیگابایت رم، استفاده از ساختار دوربین دوگانه در پشت و همچنین بهره مندی از یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

.

منبع: gizmochina

مطلب صفحه نمایش وان پلاس ۵ دقیقا همان صفحه نمایش استفاده شده در وان پلاس ۳ تی است برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.