ظرفیت باتری گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس لو رفت؛ یکسان همچون S7

تصاویری جدید از باتری گوشی باتری گلکسی S8 و باتری گوشی باتری گلکسی S8 پلاس منتشر شده که نشان از پیشرفت پایین باتری باتری گلکسی S8 نسبت به گلکسی S7 دارد.
تصاویری جدید از باتری نسل جدید سری کهکشانی شرکت سامسونگ یعنی گوشی سامسونگ گلکسی S8 و سامسونگ گلکسی S8 پلاس در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد باتری این گوشی‌ها پیشرفت چندانی نسبت به سری گلکسی S7 نداشته است و ظرفیت‌های تقیریبا یکسانی را شاهد خواهیم بود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می‌دانید، در این روزهای باقی مانده به مراسم رونمایی از گوشی‌های جدید سری کهکشانی شرکت کره‌ای سامسونگ یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس شاهد موجی عظیم از اخبار، تصاویر و ویدئوهای منتسب به این خانواده پرچمدار در زمینه‌های مختلف هستیم. چندی پیش تصاویری از باتری گلکسی S8 و باتری گلکسی S8 پلاس منتشر شد که نشان از پیشرفت پایین این بخش از موبایل‌های پرچمدار جدید سامسونگ دارد.

تصاویری جدید از باتری گوشی باتری گلکسی S8 و باتری گوشی باتری گلکسی S8 پلاس منتشر شده که نشان از پیشرفت پایین باتری باتری گلکسی S8 نسبت به گلکسی S7 دارد. تصاویری جدید از باتری گوشی باتری گلکسی S8 و باتری گوشی باتری گلکسی S8 پلاس منتشر شده که نشان از پیشرفت پایین باتری باتری گلکسی S8 نسبت به گلکسی S7 دارد.

طبق تصاویر منتشر شده، گوشی گلکسی اس ۸ همراه با یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی به یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی و برادر بزرگ‌تر آن یعنی گلکسی اس ۸ پلاس همراه با نمایشگری ۶.۲ اینچی به عنوان یک فبلت درجه یک به باتری نچندان قدرتمند ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که در مقایسه با باتری گوشی گلکسی S7 با صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی و گوشی گلکسی S7 اج با باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی، باید بگوییک که شاهد تغییرات و پیشرفتی در حوزه باتری نسل جدید خانواده کهکشانی سامسونگ نخواهیم بود.

در بررسی باتری گلکسی S8 و باتری گلکسی S8 پلاس بر اساس ظرفیت باتری‌هایی که تا به امروز از آنها یاد شده است باید گفت که تنها نقطه امید برای شارژدهی بیشتر و طول عمر بالای باتری این گوشی‌های هوشمند، بهینه سازی‌های ایجاد شده در چیپ ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۸۸۹۵ نسبت به اسنپدراگون ۸۲۰ و پردازنده اگزینوس ۸۸۹۰ است.

 همچنین باید امیدوار بود که سامسونگ در قسمت نرم افزاری و سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا که بر روی خانواده S8 قرار گرفته است، بهینه سازی‌های بسیار خوبی مخصوصا در قسمت صفحه نمایش همیشه روشن آن انجام دهد اما در هر صورت بهتر است که مثل  خانواده S7 همواره یک پاوربانک یا شارژر به همراه داشته باشید چرا که به دلیل ظرافت این گوشی و باتری نچندان قدرتمند استفاده شده، باید با طول عمر باتری پایین آن سازگاری پیدا کنید.

گفتنی است که شرکت سامسونگ قصد دارد تا گوشی‌های جدید خانواده کهکشانی جدید خود را یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را طی یک رویداد رسمی در تاریخ ۲۹ ماه مارس سال میلادی جاری مصادف با ۹ فروردین ماه ۹۶ معرفی کند. همچنین موبایل‌های خانواده گلکسی S8 در تاریخ ۲۸ آوریل مصادف با ۸ اردیبهشت ماه به صورت رسمی عرضه خواهند شد که این تاخیر یک ماهه می‌‎تواند به سامسونگ در رخ ندادن فجایع گلکسی نوت ۷ برای موبایل هوشمند گلکسی S8 و تولید بیشتر چیپ ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ۸۳۵ با کمک کوالکام کمک بسیار بزرگی باشد.

نظر شما در مورد شارژ دهی باتری گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس چیست؟

.

منبع: gsmarena

نوشته ظرفیت باتری گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس لو رفت؛ یکسان همچون S7 اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.