عذرخواهی سامسونگ در روزنامه ها از مردم بابت مشکلات نوت ۷

عذرخواهی سامسونگ در روزنامه ها از مردم بابت مشکلات نوت 7

سامسونگ به دلیل مشکلات نوت ۷ از مردم عذرخواهی کرد. این شرکت کره ای به دلیل مشکلات بوجود آمده در سه روزنامه آمریکایی متن عذرخواهی خود را منتشر کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ دوبار فراخوانی و سپس تولید آن به طور کامل متوقف شد و نتیجه آن میلیاردها دلار ضرری بود که به شرکت کره ای سامسونگ وارد شد. بیشتر از آنکه بخواهیم نگران ضررهای شرکت سامسونگ باشیم، باید بگوییم که انفجارهای پیاپی این گوشی ممکن بود خطرات جانی برای کاربران به ارمغان بیاورد.

سامسونگ سعی دارد که اعتماد مشتریان آمریکایی خود را باز هم جلب کند و در همین راستا امروز این شرکت در سه روزنامه معروف آمریکایی، یک صفحه ی کامل متن عذرخواهی منتشر کرد. این سه روزنامه مشهور آمریکایی، روزنامه های نیویورک تایمز (New York Times) ، وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) و واشنگتن پست (Washington Post) بودند.

عذرخواهی سامسونگ در روزنامه ها از مردم بابت مشکلات نوت 7

این متن عذرخواهی توسط Gregory Lee، رئیس و مدیرعامل شرکت سامسونگ الکترونیک در آمریکای شمالی امضا شده است و شما می توانید خودتان متن کامل این نامه عذرخواهی را که البته به زبان انگلیسی در زیر ببینید، در این متن، شرکت سامسونگ اشاره می کند که این شرکت در قبال وعده ی “بهترین بودن در امنیت و کیفیت” دچار یک سقوط کوتاه شده است.

تحقیقات در مورد علت انفجار گلکسی نوت ۷ همچنان ادامه دارد و سامسونگ تاکنون در مورد این تحقیقات اینگونه اعلام کرده است که “زمانی که تحقیقات به اتمام رسید، جزئیات آن را منتشر خواهیم کرد.” این شرکت اعلام کرده است که تمام جنبه های گوشی را از ساختار باتری ها گرفته تا تمامی سخت افزارها و نرم افزارها و روند ساخت قطعات، بررسی و مورد آزمایش مجدد قرار داده است. هرچند که تمام تلاش خود را برای پایان هرچه سریعتر این تحقیقات می کنیم؛ اما باز هم نیاز به زمان داریم تا پاسخ درستی به افکار عمومی بدهیم.

علاوه بر گلکسی نوت ۷، سامسونگ بابت فراخوانی میلیون ها ماشین ظرف شویی اخیر در کشور آمریکا نیز که برای دلایل امنیتی دیگری بود عذرخواهی کرد. شرکت سامسونگ اکنون در تلاش است تا با بررسی تمام موارد علت بروز این مشکلات را پیدا کند و ببیند که چگونه می تواند در ادامه به بالاترین سطح استانداردهای امنیتی برسد.

سامسونگ در بخشی از این نامه اعلام می کند که همچنان ایمنی اولویت اول این شرکت است و در این بین به مشتریان خود گوش فرا می دهد و از اشتباهات خود درس می گیرد تا در نهایت در مسیری گام بردارد تا اعتماد مشتریان خود را بار دیگر بدست آورد.

.

منبع : phoneArena

نوشته عذرخواهی سامسونگ در روزنامه ها از مردم بابت مشکلات نوت ۷ اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.