عکاسی با آیفون بسیار پیشرفته تر از عکاسی با گوشی های اندرویدی است!

عکاسی با آیفون بسیار پیشرفته تر از عکاسی با گوشی های اندرویدی است!معاون ارشد سابق گوگل مدعی شده که عکاسی با گوشی های اندرویدی، سالها عقب تر از عکاسی با آیفون قرار دارد.

بر هیچکس پوشیده نیست که بسیاری از افراد، گوشی های آیفون را ترجیح می دهند، چرا که گوشی های هوشمند اپل با قابلیت های فوق العاده ی عکاسی همراه است. تولیدکنندگان گوشی های اندرویدی تلاش می کنند تا به کیفیت عکاسی با آیفون و قدرت عکسبرداری با این موبایل ها دست پیدا کنند؛ برخی از آنها حتی مدعی شدند که عملکرد گوشی های آنها، بهتر از آیفون است. اما معاون ارشد سابق گوگل یعنی ویک گوندوتا، اینطور فکر نمی کند. او معتقد است که عکاسی با آیفون ، سالها جلوتر از عکاسی با گوشی های اندرویدی است.

او طی یک پست فیس بوک، کیفیت دوربین گوشی آیفون ۷ پلاس را مورد تمجید قرار دارد و گفت که دوربین حرفه ای خود را در خانه گذاشته و عکس های خیره کننده ای را با گوشی هوشمند خود به ثبت می رساند.

یکی از فالورهای او گفته بود که گوشی گلکسی اس ۸، دوربین بهتری دارد؛ اما او در جواب نوشته بود: “من هرگز برای عکاسی از گوشی های اندرویدی استفاده نمی کنم.”

ویک گوندوتا معتقد است که دلیل عقب ماندگی گوشی های اندرویدی در برابر عکاسی با آیفون ، سیستم عامل اندروید است. او می گوید که بهترین نوآوری ها در عکاسی، تنها در سطح سخت افزاری به وجود نمی آیند، بلکه در سطح عکاسی محاسباتی قرار دارد.

اپل، محدودیت های تولیدکنندگان اندرویدی را ندارد؛ بنابراین، کمپانی اپل نه تنها می تواند در سخت افزار گوشی های آیفون نوآوری داشته باشد، بلکه می تواند نرم افزارهای آن را نیز تنظیم کرده تا بهترین عملکرد دوربین را به اجرا بگذارد.

از طرف دیگر، تولیدکنندگان اندرویدی تنها می توانند در زمینه ی سخت افزاری نوآوری داشته باشند و سپس گوگل را قانع کنند تا اجازه دهد این نوآوری ها در اپلیکیشن های دیگر با استفاده از API مناسب به اجرا گذاشته شود. گوندوتا می گوید: “این کار سالها زمان می برد.”

بسیاری از افراد نیز در این زمینه با گوندوتا موافق نیستند. در بسیاری از آزمون های رده بندی، عکاسی با آیفون تنها توانسته مقام چهارم را به دست بیاورد. این در حالیست که گلکسی اس ۸، در رتبه ی اول قرار دارد.

اما نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما نیز معتقدید که عکاسی با آیفون بسیار پیشرفته از از عکاسی با گوشی های اندرویدی است؟

.

منبع: ubergizmo

مطلب عکاسی با آیفون بسیار پیشرفته تر از عکاسی با گوشی های اندرویدی است! برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.