فروش اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران با نام کمپین تا یلدا آغاز می شود

اینترنت پرسرعت به دوصورت پیش پرداخت و پس پرداخت برای متقاضیان جدید و یا مشترکین فعلی که دارای سرویس های نامحدود هستند با نام کمپین تا یلدا واگذار می شود.
 
کامران کاظمی معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت : این کمپین از تاریخ 28 شهریور ماه به دو صورت پیش پرداخت (pre paid ) و پس پرداخت ( post paid ) به متقاضیان اینترنت پرسرعت واگذار می شود.
 
وی با بیان این مطلب که در این کمپین در حالت pre paid قرارداد به دوصورت شش ماهه و یکساله منعقد می شود مزایای این مدل را افزایش سقف سرعت تا دو برابر سرعت ثبت نامی، 6 گیگا بایت دانلود شبانه رایگان بین ساعات 1 بامداد تا 7 صبح و 6 گیگا بایت ترافیک طی دوره قرارداد 6 ماهه و 36 گیگا بایت دانلود شبانه رایگان و 36 گیگا بایت ترافیک در قرارداد 12 ماهه برای سرعتهای k512 ، m1 ، m2 اعلام کرد.
 
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران گفت: در مدل پس پرداخت ( post paid ) کمپین تا یلدا قرارداد بصورت یکساله است و 2 گیگا بایت دانلود شبانه رایگان ماهانه و 2 گیگا بایت ترافیک ماهانه برای سرعتهای m 1 ، m 2 به متقاضیان واگذار می شود.
 
کاظمی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند جهت استفاده از کمپین مذکور علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی، از طریق تماس با سامانه 2020 و یا از طریق پورتال شرکت مخابرات استان تهران به نشانی www.tct.ir نسبت به خریداری این سرویس اقدام نمایند.
 
وی تعرفه سرویس ها و حجم اضافه دانلود را به شرح جدول زیر اعلام کرد.
 
10000001A0000001A0000002A.jpg