فروش محصولات مایکروسافت برای شروع سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته افت داشته است

ماه جولای آغاز شده و مدت زمان زیادی به شروع فصل جدید آموزشی در کشورهای اروپایی و آمریکا نمانده است. مایکروسافت اولین شرکتی است که به همین مناسبت فروش ویژه‌ای راه‌اندازی کرده و تخفیف‌های ویژه‌ای به دانش‌آموزان و دانشجویان می‌دهد. درحالی‌که برخی از محصولات این شرکت با قیمت بسیار خوبی عرضه می‌شوند، اما هنوز هم استقبال به مانند سال گذشته که این شرکت در طرح ویژه‌ای ایکس باکس وان را به‌صورت مجانی به خریداران ارائه می‌داد، نشده است.

مایکروسافت

محصول برجسته ارائه شده در امسال، بسته Surface Pro 4 است که به‌همراه کیبورد مخصوص به قیمت 999 دلار و در صورت داشتن حساب کاربری معتبر با دامنه .edu به قیمت 899 دلار فروخته می‌شود. البته در صورت خرید معامله بدی نخواهد بود اما باید به یاد داشته باشیم که سرفیس پرو 4 محصول دو سال پیش این شرکت است. در این صورت شاید خریدار احساس کند مایکروسافت در حال تخلیه انبارهایش برای Surface Pro 2017 است.

این شرکت همچنین 150 دلار تخفیف برای Surface Book و 20 دلار تخفیف برای بسته Xbox One S در نظر گرفته است. فروش ویژه به مناسبت بازگشایی مدارس از هفتم جولای آغاز شده است. تخفیف Surface Book تا 15 جولای ، تخفیف بسته Xbox One S تا 30 آگوست و تخفیف Surface Pro 4 تا 19 سپتامبر ادامه خواهد داشت.

نوشته فروش محصولات مایکروسافت برای شروع سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته افت داشته است اولین بار در پدیدار شد.