قابلیت استوری اینستاگرام یک سالگی خود را جشن می گیرد

قابلیت استوری اینستاگرام یک سالگی خود را جشن می گیردقابلیت استوری اینستاگرام در دومین روز از ماه آگوست، یک ساله شد. اینستاگرام نیز با انتشار برخی داده های کاربردی مثل پک های استیکر با تم تولد، این مساله را جشن گرفته است. هیچ جزئیات یا پیش نمایشی از پک استیکر تولد منتشر نشده، اما داده های کاربردی به خوبی نشان می دهد که انتشار قابلیت استوری اینستاگرام تا چه اندازه مورد استقبال کاربران جهانی قرار گرفته است. تاثیر چشمگیر آن به ویژه در کسب و کارهایی بوده که از استوری اینستاگرام استفاده می کردند. در میان کسب و کارهای فعال در اینستاگرام، بیش از ۵۰ درصد از آنها از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده کردند و نرخ پاسخ دهی به استوری آنها، یک به پنج بوده است.

داده های جمعیتی و کاربردی به خوبی نشان می دهد که عملکرد اینستاگرام استوریز چگونه بوده است. کاربرانی با سن کمتر از ۲۴ سال، روزانه بیش از ۳۲ مرتبه از اینستاگرام استفاده می کنند؛ این در حالیست که این تعداد در کاربران بزرگسال تر به ۲۴ مرتبه در روز کی رسد. اما از نظر قابلیت استوری، ۱۰ هشتک برتری که استفده شده عبارتند از GOODMORNING، WORK GOODNIGHT، MOOD، HAPPYBIRTHDAY، TBT، LOVE، HOME، BOMDIA و RELAX. بومدیا به معنی سلام یا روز بخیر به زبان پرتغالی است. اما مکان هایی که بیشترین تگ را به خود اختصاص داده اند از جمله ی جاکارتا در اندونزی، سائوپائولو در برزیل، نیویورک سیتی در نیویورک، لندن در انگلیس و مادرید در اسپانیا هستند. همچنین داده های منتشر شده، از پرمصرف ترین فیلترهای چهره خبر داده اند که گوش سگ، ماسک خواب، گوش خرگوش، عشق و گوشی کوالا بوده است.

قابلیت استوری اینستاگرام در یک سال قبل منتشر شد و عملکردی فراتر از انتظار داشت. کاربران اینستاگرام نیز همانند اپلیکیشن رقیب یعنی اسنپ چت می توانستند ویدیوهای کوتاه را به ثبت رسانده و آنها را با استوری ها شخصی سازی کنند؛ قابلیت های بیشتر و بهینه تر باعث شد که کاربرد اینستاگرام استوریز ساده تر و روان تر شود. لازم به ذکر است که اینستاگرام نتوانست رقیبان دیگر را از دور خارج کند و یا با ارائه ی قابلیت های بیشتر یا منحصر به فرد، انقلابی را در این زمینه ایجاد کند؛ اما به طور قطع تنها در عرضه یک سال توانست عملکرد چشمگیری داشته باشد. قابلیت استوری اینستاگرام همچنان به کار خود ادامه می دهد و به طور قطع در آینده با ویژگی های جدیدی همراه می شود.

.

منبع: androidheadlines

مطلب قابلیت استوری اینستاگرام یک سالگی خود را جشن می گیرد برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.