قیمت ال جی جی ۶ نهایتا ۵۰ دلار بیشتر از ال جی جی ۵ خواهد بود

قیمت ال جی جی 6 نهایتا 50 دلار بیشتر از ال جی جی 5 خواهد بود
قیمت ال جی جی ۶ احتمالا تا ۵۰ دلار گران تر از ال جی جی ۵ باشد! رسانه ها و خبرگزاری های تکنولوژی سراسر جهان به شدت منتظرند تا دو گوشی هوشمند پرچمدار کره ای به زودی رخ نشان دهند. صحبت درباره سامسونگ و ال جی است. دو کمپانی بزرگ در صنعت ساخت گوشی هوای هوشمند که امسال با دو پرچمدار جدید خود به شدت در کانون توجه قرار گرفته اند.

امسال سامسونگ با گوشی گلکسی اس ۸ خودنمایی می کند و ال جی با گوشی ال جی جی ۶ خودی نشان می دهد؛ اما انتظار می رود که ال جی G6 زودتر از گوشی رقیب رونمایی شود. ال جی در ۲۶ فوریه (۸ اسفند) و در طول برگزاری رویدادی در نمایشگاه MWC 2017، پرده از روی گوشی پرچمدار خود بر خواهد داشت.

اکنون با نزدیک شدن به این زمان، آسیاب شایعات به سختی در حال کار بوده و خبرهای مختلفی را درباره پرچمدار ۲۰۱۷ ال جی به بیرون پرتاب می کند. این بار شایعه مربوط به قیمت ال جی جی ۶ است. گفته می شود که این دستگاه با برچسبی در حدود ۴۰ تا ۵۰ دلار بیشتر از گوشی جانشین خود (ال جی جی ۵) عرضه خواهد شد.

قیمت ال جی جی 6

دلیل این امر نیز کاملا مشخص است، این دستگاه با ویژگی های جدیدی گره خورده است. یکی از آنها ضد آب بودن ال جی جی ۶ است. این اسمارت فون با دارا بودن کد حفاظتی IP68 قادر خواهد بود تا به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری (۵ فوتی) آب دوام آورد.

همچنین شایعه شده که ال جی جی ۶ با یک شاسی شیشه ای بسیار عالی با یک باتری غیرقابل تعویض خودنمایی خواهد کرد. در ضمن فراموش نکنید که با توجه به قرار گرفتن لوله های انتقال حرارت در این گوشی، باتری ال جی جی ۶ تحمل حرارتی بالایی داشته و به علت گرمای زیاد، هرگز منفجر نخواهد شد (قابل توجه کمپانی سامسونگ! هرچند که گفته می شود این کمپانی نیز برای مطمئن شدن از امنیت باتری گلکسی اس ۸ آن را مورد آزمایش های فراوانی قرار داده است).

از دیگر مشخصات ال جی جی ۶ می توان به نمایشگر کواد اچ دی پلاس ۵.۷ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل اشاره کرد که با نسبت تصویری ۱۸:۹ خودنمایی خواهد کرد. این نرخ نسبت تصویر برای اولین بار در این گوشی خودنمایی می کند.

ال جی جی ۶ با نمایشگری بسیار قدرتمند و البته بدون حاشیه ای رونمایی خواهد شد. گفته می شود که حاشیه های دور قاب این دستگاه در بالا و پایین آن تنها ۴ میلیمتر از پنل جلویی را در بر خواهد گرفت. با چنین وضعیتی، باید گفت که این دستگاه نسبت اندازه بزرگی از نمایشگر به کل بدنه را دارا خواهد بود.

قیمت ال جی جی 6 قیمت ال جی جی 6

دوربین دوگانه یکی دیگر از مشخصات جذابی است که برای این گوشی عنوان شده است. البته یک اسکنر اثر انگشت نیز در آن وجود خواهد داشت.

در هر صورت قیمت ال جی جی ۶ با این مشخصات تنها ۵۰ دلار بیشتر از ال جی جی ۵ خواهد بود. قیمت ال جی جی ۵ در هنگام ورود به بازار ایران چیزی در حدود ۲،۱۸۰،۰۰۰ تومان بود. اگر قرار باشد که قیمت ال جی جی ۶ نهایتا ۵۰ دلار بیشتر از نسل قبلی خود باشد، با محاسبه دلار امروز این دستگاه باید در ایران با قیمتی در حدود ۲،۴۰۰،۰۰۰ تومان عرضه شود.

.

منبع: gizmochina

نوشته قیمت ال جی جی ۶ نهایتا ۵۰ دلار بیشتر از ال جی جی ۵ خواهد بود اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.