قیمت ساعت‌مچی هوشمند جدید ال‌جی واچ Style فاش شد

در شایعات بسیاری به ساعت‌‌های مچی هوشمند جدید ال‌جی پرداخته شده است و جزئیات بسیاری در رابطه با ساعت‌مچی ال‌جی واچ Style و ال‌جی واچ sport می‌دانیم. به‌تازگی، قیمت پایه ساعت مچی کوچک‌تر ال‌جی واچ Style فاش شده است و اطلاعات به‌دست‌آمده، از یک قیمت مناسب برای آن خبر می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه شوید.

یک منبع قابل اعتماد اعلام کرده است که قیمت پایه ساعت‌مچی هوشمند ال‌جی واچ Style نزدیک به ۲۵۰ دلار خواهد بود. در صورتی‌که شرکت ال‌جی، ساعت‌مچی هوشمند خود را در رنگ‌ها و یا با بندهای بیشتر ارائه دهد، احتمالاً قیمت ساعت‌‎مچی ال‌جی واچ Style افزایش پیدا می‌کند.

برای اطلاع از مشخصات‌فنی ساعت‌مچی هوشمند ال‌جی واچ Style، باید گفت که این محصول به یک نمایشگر ۱٫۲ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل مجهز خواهد بود و تراشه نامشخص اسنپدراگون کوالکام به آن قدرت می‌دهد. انرژی ساعت‌مچی هوشمند مقرون به صرفه ال‌جی توسط یک باتری کوچک ۲۴۰ میلی‌آمپر بر ساعت تامین می‌شود و شرکت سازنده برای این مدل، تنها ۵۱۲ مگابایت حافظه رم در نظر گرفته است.

ال‌جی واچ sport به همراه ال‌جی واچ Style ارائه خواهد شد و از یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۱٫۳۸ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل استفاده می‌کند. هم‌چنین، ساعت‌مچی ال‌جی واچ Style به ۷۶۸ مگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود و یک باتری ۴۳۰ میلی‌آمپری را با خود به همراه دارد.

lg-watch-style1

هر دو مدل در برابر قطرات آب و گرد و خاک مقاومت است اما ساعت‌مچی ال‌جی واچ sport به دلیل دریافت تاییدیه IP68 مقاومت بیشتری نسبت به ساعت‌مچی ر در برابر آب خواهد داشت.

با توجه به مشخصات‌فنی بهتر ساعت‌مچی هوشمند ال‌جی واچ sport در مقایسه با ال‌جی واچ Style، انتظار داریم که قیمت ساعت‌مچی واچ sport در مقایسه با ال‌جی واچ Style حدوداً ۱۰۰ دلار بیشتر باشد. به همین جهت، ممکن است ساعت‌ مچی ال‌جی واچ sport با قیمت ۳۴۹ دلار ارائه شود. البته چندان متعجب نخواهیم شد در صورتی‌که شرکت ال‌جی، واچ sport را با قیمت بیشتری عرضه نماید.

هر دو ساعت‌مچی هوشمند ال‌جی واچ Style و ال‌جی واچ sport از دستیار صوتی گوگل Assistant استفاده می‌کنند و این دستیار صوتی با بسیاری از برنامه‌ها ادغام شده است. علاوه‌براین، ال‌جی واچ Style و ال‌جی واچ sport به عنوان اولین محصولات مجهز به سیستم‌عامل اندروید ور ۲٫۰ ارائه می‌شود.

براساس گمانه‌زنی‌ها، شرکت ال‌جی ساعت‌مچی هوشمند واچ Style و واچ sport را در ۹ فوریه به همراه نسخه نهایی سیستم‌عامل اندروید ور ۲٫۰ معرفی خواهد کرد. این موضوع با گزارش قبل شرکت گوگل مبنی بر عرضه دو ساعت‌مچی هوشمند با نسخه نهایی اندروید ور ۲٫۰ در اوایل سال ۲۰۱۷ هم‌خوانی دارد.

منبع: Phonearena