قیمت لکسوس ES 2023 مشخص شد؛ از ۴۲ هزار دلار به بالا! + گالری تصاویر

خودروی لکسوس ES 2023 با فناوری‌های جدید ولی همان ظاهر قبلی وارد بازار می‌شود. علاوه بر این‌ها، دو مدل جدید F Sport نیز با آنها عرضه می‌شود. قیمت این سدان قرار است از 42490 دلار شروع شود که البته هزینه 1150 دلاری مقصد نیز به آن اعمال خواهد شد.

تریم جدید مدل F Sport در طرح‌های ES 250 AWD ،ES 350 و ES 300h عرضه می‌شود. در مدل پریمیوم، سپر جلو و جلوپنجره اصلاح‌ شده‌اند و اسپویلر کوچکی که در عقب قرار دارد، ظاهری تهاجمی‌تر به خود گرفته است.

این خودرو همچنین دارای چرخ‌های 19 اینچی F Sport است. همچنین روکش مشکی براق نیز روی آن تعبیه شده است. کمک راننده Intuitive نیز به صورت استاندارد در خودرو ارائه می‌شود.

کابین به دو رنگ مجهز شده است که خریداران می‌توانند آن را انتخاب کنند. لوازم داخلی NuLuxe پالومینو به خودرو اضافه شده که تزئینات آن به رنگ گردویی یا NuLuxe مشکی است.

خریداران می‌توانند به دلخواه چندین به‌روزرسانی جدید را از خودرو دریافت کنند. این ارتقا شامل استریو مارک لوینسون، صفحه نمایش سرگرمی 12.3 اینچی، نمایشگر هدآپ، آفتابگیر برقی عقب، سقف پانوراما، چراغ‌های LED سه پرتوی و صندوق عقب است.

برای مدل‌های ES 350 و ES 300h ویژگی F Sport Handling موجود است و همچنین حالت رانندگی +Sport نیز به این مشخصات افزوده شده است.

در کابین خودرو، فرمان ماشین از نوع خودگرم‌شونده است پدال‌ها روکشی فلزی و سرپوش مشکی دارند. صندلی‌ها دارای سه رنگ هستند که شامل مشکی، قرمز و سفید است که به تریم آلومینیوم Hadori مجهز شده‌اند.

سیستم چندرسانه‌ای به‌روز شده در تمامی مدل‌های ES 2023 لکسوس وجود دارد. دو صفحه نمایش 8.0 اینچی یا 12.3 اینچی به صورت اختیاری به خریداران عرضه می‌شود که به گفته خود لکسوس وضوح بهتری نسبت به بقیه هم‌نسلان خود دارد.

همچنین نباید از کنترل صوتی، اتصال بلوتوث دوگانه و نسخه بی‌سیم اپل CarPlay و اندروید اتو غافل شد. درون ES تغییراتی به خود دیده است. محل قرارگیری عینک آفتابی و لیوان نیز در کابین به وجود آمده است. فضای شارژ بی‌سیم نیز به صورت اختیاری در خودرو قرار خواهد گرفت.

نوشته قیمت لکسوس ES 2023 مشخص شد؛ از 42 هزار دلار به بالا! + گالری تصاویر اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.