قیمت و زمان عرضه اکسپریا XZ پریمیوم مشخص شد

قیمت و زمان عرضه اکسپریا XZ پریمیوم مشخص شد

کمپانی سونی در نمایشگاه MWC از گوشی پرچم‌دار اکسپریا XZ پریمیوم پرده‌برداری کرد و حالا قیمت و زمان عرضه آن مشخص شده است.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بی‌صبرانه منتظر معرفی و عرضه گلکسی اس 8 با نمایشگر 4K هستید باید بگوییم که سامسونگ شما را ناامید کرده و قصد استفاده مجدد از نمایشگر Qhad HD را دارد و این موضوع کاربران را از کسب بهترین تجربه تکنولوژی واقعیت مجازی باز خواهد داشت. اما سونی برای این مشکل راه‌حلی دارد: اکسپریا XZ پریمیوم شگفت‌انگیز!

نخستین گوشی هوشمند با این کیفیت، اکسپریا Z5 پریمیوم بود و حالا تکنولوژی 4K راه خود را به اکسپریا XZ پریمیوم هم بازکرده است. نمایشگر 5.5 اینچی LCD اکسپریا XZ پریمیوم با رزولوشن 4K همچنین از محتوای HDR هم پشتیبانی می‌کند. اما از دیگر مشخصات این محصول باید به پردازنده اسنپدارگون 835، دوربین 19 مگاپیکسلی با امکان ثبت ویدئوهای آهسته و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

با توجه به چنین مشخصاتی نمی‌توان انتظار قیمت پایینی داشت و سونی اعلام کرده که به‌زودی قیمت نسخه مخصوص آمریکا را اعلام خواهد کرد. اما طبق گزارش‌ها اکسپریا XZs با قیمت 699 دلار و اکسپریا XZ پریمیوم با قیمت 799 دلار در تاریخ 5 آوریل (19 فروردین) در دسترس خواهند بود.

نوشته قیمت و زمان عرضه اکسپریا XZ پریمیوم مشخص شد اولین بار در پدیدار شد.