لومیا ۶۵۰ آخرین گوشی از سری لومیا خواهد بود

برند لومیا را نوکیا با سیستم عامل ویندوز بر سر زبانها انداخت و حالا به نظر میرسد مایکروسافت قصد دارد تا لومیا ۶۵۰ را به عنوان آخرین گوشی از این خانواده معرفی کرده و لومیا را به نقطهی پایان خود برساند.

برند لومیا را نوکیا با سیستم عامل ویندوز بر سر زبانها انداخت و حالا به نظر میرسد مایکروسافت قصد دارد تا لومیا ۶۵۰ را به عنوان آخرین گوشی از این خانواده معرفی کرده و لومیا را به نقطهی پایان خود برساند.