ماه آینده، منتظر اندروید ۷ نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 برای آنر ۶ ایکس باشید

ماه آینده، منتظر اندروید 7 نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 برای آنر 6 ایکس باشید

چندین تن از مسئولان ارشد شرکت هواوی در گفتگو با پایگاه خبری اندروید پلیس اعلام کردند که اندروید ۷ نوقا همراه با رابط کاربری جدید شرکت هواوی، رابط کاربری EMUI 5.0 قرار است تا یک ماه دیگر برای گوشی میان‌رده و خوش قیمت آنر ۶ ایکس منتشر شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که قبلا برایتان گفتیم، گوشی آنر ۶ ایکس، محصول برند آنر، زیر مجموعه شرکت چینی هوآوی در نمایشگاه CES 2017 به صورت رسمی معرفی شد و مسئولان این شرکت وعده دادند تا در سه ماهه دوم سال میلادی جاری، اندروید ۷.۰ نوقا همراه با رابط کاربری EMUI 5.0 برای این تلفن هوشمند عرضه شود. چندی پس از این موضوع، برخی از منابع چینی اعلام کردند که قرار است این به‌روزرسانی در ماه مه یعنی اواسط بازه‌ کوارتر دوم سال ۲۰۱۷ عرضه شود.

حالا مسئوولان شرکت چینی هوآوی در گفتگویی ویژه با سایت اندروید پلیس گفته‌اند که قرار است، سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا همراه با رابط کاربری EMUI 5.0 در مدت زمان نزدیک‌تری برای گوشی آنر ۶ ایکس منتشر شود. طبق جزئیات اطلاعات منتشر شده، به‌روزرسانی گوشی هواوی آنر ۶ ایکس قرار است در ماه مارس مصادف با اواسط اسفند ماه عرضه گردد.

گوشی آنر 6 ایکس، میان رده شرکت چینی هوآوی قرار است به زودی اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری اختصاصی و جدید این شرکت را با نام EMUI 5.0 دریافت کند.

از مشخصات سخت افزاری گوشی هواوی آنر ۶ ایکس باید به پردازنده هشت هسته‌ای کرین ۶۵۵ با معماری ۶۴ بیتی و معماری ۱۶ نانومتری، پردازشگر گرافیکی Mali T830 MP2، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی و شیشه ۲.۵D، حافظه رم ۳ و ۴ گیگابایت، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی دوگانه با لنز ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۴۴۰ میلی آمپری، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان و سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو با رابط کاربری EMUI 4.1 اشاره داشت.

بهتر است بدانید که آنر ۶ ایکس به عنوان یک میان‌رده، قیمت نسبتا بالایی در بازار ایران دارد و نسخه پایه این گوشی با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه با گارانتی ۱۸ ماهه هواوی سویس دارای قیمت ۹۷۰ هزار تومان است. لازم به ذکر است که قیمت این نسخه در خارج از کشور ۲۵۰ دلار است.

گوشی آنر 6 ایکس، میان رده شرکت چینی هوآوی قرار است به زودی اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری اختصاصی و جدید این شرکت را با نام EMUI 5.0 دریافت کند.

شایان ذکر است که هنوز زمان دقیقی از انتشار به‌روزرسانی اندروید ۷ نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 برای گوشی هوشمند آنر ۶ ایکس در دسترس نیست؛ اما باید این احتمال را داد که اعلام زمانی نزدیک‌تر شاید به این معنا است که ابتدا این آپدیت برای کاربران آنر ۶ ایکس در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد و سپس تا ما مه به دیگر دارندگان گوشی در سایر نقاط دنیا عرضه خواهد شد.

آیا هواوی در ارائه به‌روزرسانی اندروید خوش قول خواهد بود یا دوباره دچار مشکل خواهد شد؟ شما چگونه فکر می کنید؟

.

منبع: gsmarena

نوشته ماه آینده، منتظر اندروید ۷ نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 برای آنر ۶ ایکس باشید اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.