مایکروسافت اج بالاخره یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های خود را ارتقا می‌دهد

اکنون جست‌و‌جو در صفحه بسیار راحت‌تر شده است. ردیابی یک سری اطلاعات دقیق که در یک صفحه وب مایکروسافت اج جستجو می‌کنید به زودی به لطف یک ارتقای فوق‌العاده مفید آسان‌تر از همیشه خواهد بود.

این مرورگر وب اعلام کرده است که ویژگی «جست‌وجو در صفحه» را در Edge بهبود می‌بخشد تا موارد منطبق را در کنار ردیابی یک کلمه یا اصطلاح خاص در سایت انتخابی شما لحاظ کند.

این بدان معناست که Edge همانند برنامه‌هایی مانند Word و Notepad که می‌توانند مطابقت‌ها و نتایج جستجوی مرتبط را ارائه دهند، در صورتی که علاقه‌مند به اطلاعات بیشتر در مورد یک عبارت خاص باشید، عمل خواهد کرد.


جست‌وجو در اج

این ویژگی در آخرین نسخه Edge Canary مشاهده شده است، که نشان می‌دهد در حال حاضر قبل از عرضه عمومی گسترده‌تر در چند هفته آینده در حال آزمایش است.

در جا‌های دیگر، در تلاش برای بهبود تجربه کاربر، مایکروسافت اج همچنین گزارش شده است که یک حالت (کارایی یا کارآمد) تقویت شده برای کمک به برتری نسبت به رقبا دریافت می‌کند.

Windows Latest گزارش داده که حالت کارآمد در Edge یک تغییر نام تجاری با هدف کمک به کاربران برای افزایش عمر باتری خود با به حداقل رساندن میزان مصرف انرژی و منابع سیستمی مرورگر است.

این کار را از طریق تعدادی ویژگی جدید انجام می‌دهد، از جمله قرار دادن برگه‌های پس‌زمینه در حالت خواب پس از پنج دقیقه عدم فعالیت و همچنین محو کردن برگه‌های خواب به منظور صرفه‌جویی در مصرف حافظه و پردازنده.

این نه تنها به بهبود عمر باتری دستگاه شما کمک می‌کند، بلکه در هر نسخه از ویندوزی که ممکن است استفاده کنید عملکرد مؤثرتری دارد. اگرچه این دقیقاً به دستگاهی که استفاده می‌کنید بستگی دارد.

حالت کارآمد مرورگر در حال حاضر در مایکروسافت اج ۹۵ در حال اجراست. این خبر اندکی پس از آن منتشر می‌شود که مایکروسافت اج نیز ویژگی‌هایی را برای کمک به کاربران در مقایسه با قیمت‌ها، صرفه‌جویی در هزینه، بررسی محصولات و موارد دیگر اضافه کرد.

علاوه بر صرفه‌جویی در پول، Edge (همراه با Bing) می‌تواند برای کسب پاداش در حین خرید آنلاین، بازی یا حتی فقط جستجو در وب مورد استفاده قرار گیرد.

نوشته مایکروسافت اج بالاخره یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های خود را ارتقا می‌دهد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.