مایکروسافت در حال ساخت Touch Cover برای آی‌پد است

هر چقدر هم که دور از ذهن باشد، باید اقرار کرد تیتر خبر ایده جالبی است؛ مایکروسافت در حال ساخت Touch Cover برای آی‌پد است! با نگاه به سند معتبری مربوط به اطلاعات انتقال باتری لیتیوم شرکت مایکروسافت، باید ادعا کرد که مایکروسافت در حال ساخت این محصول است.

البته این خبر با اما و اگرهایی روبرو شده، چراکه تصویر سند ذکر شده مربوط به ماه آوریل است و احتمال آن وجود دارد که پروژه موردنظر لغو شده باشد. اما با وجود احتمال اندک، می‌توان برنامه‌های مایکروسافت برای ساخت تاچ‌کاوری برای آی‌پد شرکت اپل را تصور کرد. با توجه به نام ذکر شده در اوراق، می‌توان گفت محصول مورد نظر شباهت زیادی به Surface Touch Cover سال قبل خواهد داشت. سه میلی‌متر ضخامت آن و استفاده از فناوری pressure-sensitive برای ارائه محصول کاملی در زمینه صفحه کلید چند لمسی است.

این صفحه کلید دارای یک باتری خواهد بود، پس باید منتظر اتصال آن به دستگاه از طریق بلوتوث باشیم و البته این بدین معنی است که این محصول برای آی‌پد پرو نخواهد بود، چراکه در این صورت منطقی‌تر بود تا از فناوری Smart Connector اپل استفاده شود.

در نهایت باید اینگونه نتیجه‌گیری کرد که تاچ‌کاور موردنظر برای آی‌پدهای فاقد فناوری Smart Connector است که در آن‌ها اپل اقدام به فروش صفحه کلید خود نکرده است. شاید مایکروسافت این حرکت را نقصی جدی در خط تولید اپل در نظر گرفته است. باید منتظر ماند و دید که آیا این محصول چهره واقعیت به خود خواهد گرفت یا خیر.

نوشته مایکروسافت در حال ساخت Touch Cover برای آی‌پد است اولین بار در پدیدار شد.