مروری بر اخبار جنجالی هفته: از وعده‌های نامزدهای انتخابات در خصوص فضای مجازی تا کمبود واکسن کرونا در کشور

با رسیدن به روز پایانی هفته، قصد داریم تا مروری بر اخبار مهم، جنجالی و پربازدید طی هفته گذشته داشته باشیم. در هفته گذشته اخبار مربوط به سخنان نامزدهای انتخاباتی در خصوص رفع فیلتر توییتر و فضای مجازی، بالا بودن میزان شکایات از پارس آنلاین و رایگان شدن اینترنت شاد بر روی سیمکارتهای دانش آموزی، جزو پر بازدیدترین اخبار بودند.

در ادامه اخبار پربازدید و جنجالی هفته را مشاهده می‌کنید که با کلیک بر روی هر یک، می‌توانید متن کامل خبر را بخوانید:

دیدگاه نامزدهای انتخاباتی در خصوص مساله رفع فیلتر توییتر و پینگ بازی‌های آنلاین

با اعلام فهرست نهایی انتخابات ریاست جمهوری، نامزدهای انتخابات، برنامه تبلیغاتی خود را آغاز کردند. جان‌مایه کلی از صحبت‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری مانند دوره‌های گذشته، زیر سوال بردن دولت کنونی و نشان دادن در باغ سبز برای آینده کشور است که باید دید در زمان اجرا، چه مقدار به وعده وعید‌های داده شده عمل خواهد شد.


در سال 99 بالاتری میزان شکایات مشترکان اینترنت از شرکت‌های پارس‌آنلاین و های‌وب بود

طبق اعلام پیمان‌ قره‌داغی، مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، بیشترین شکایات کاربران از شرکت‌های اینترنتی مربوط به عدم تضمین کیفیت سرویس است.


رییس کمیته علمی مبارزه با کرونا: گروه‌های پرخطر و افراد بالغ تا دی واکسینه خواهند شد

طبق اعلام دکتر مصطفی قانعی، رییس کمیته علمی مبارزه با کرونا، تا ماه آذر و دی، واکسیناسیون تمامی گروه‌های پرخطر و بالغین به اتمام خواهد رسید.


اینترنت شاد از ابتدای تابستان تنها بر روی سیمکارت‌های دانش‌آموزی رایگان خواهد بود

حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد که از ابتدای تابستان، استفاده از شبکه آموزشی شاد تنها با استفاده از سیمکارت‌های دانش‌آموزی رایگان خواهد بود.


وعده اینترنت رایگان برای دهک‌های پایین از طرف یکی از نامزدهای انتخابات

ابراهیم رییسی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400، طی سخنرانی خود در مسجد دانشگاه تهران وعده داد: به جهت تقویت اقتصاد فضای مجازی، اینترنت را برای دهک‌های پایین رایگان خواهم کرد.


باوجود ورود نهمین محموله واکسن روسی، مشکل تامین دوز دوم واکسن همچنان پابرجاست

روز گذشته نهمین محموله واکسن کرونا روسی شامل  100 هزار دوز واکسن اسپوتنیک‌وی به کشور وارد شد.

نوشته مروری بر اخبار جنجالی هفته: از وعده‌های نامزدهای انتخابات در خصوص فضای مجازی تا کمبود واکسن کرونا در کشور اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.