مشخصات زنفون ۳ در تست بنچمارک GFXBench فاش شد

مشخصات زنفون ۳ در تست بنچمارک GFXBench فاش شد

هفته ی گذشته یک تیزر توسط ایسوس منتشر شده بود که در آن سه نسخه ی مختلف ایسوس زنفون ۳ را نشان داده بود. این سه نسخه عبارتند از ایسوس زنفون ۳، ایسوس زنفون ۳ دیلاکس (Asus Zenfone 3 Deluxe)، ایسوس زنفون ۳ مکس (Asus Zenfone 3 Max) و انتظار می رود که در ماه آینده در فروشگاه ها در دسترس قرار بگیرند. گوشی ایسوس زنفون ۳ مکس نسخه ی پریمیوم از این دستگاه است و زنفون ۳ دیلاکس هم نسخه ای کم قیمت نسبت به هم رده های خود به حساب می آید.

مشخصات زنفون ۳ هفته ی گذشته در تست بنچمارک انتوتو فاش شد. امروز، یک تست بنچمارک دیگر از GFXBench در اختیار ما قرار دارد که به ما دید دیگری از آنچه قرار است تحت عنوان زنفون ۳ ببینیم، می دهد. این تست بنچمارک اخیر، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی این دستگاه و پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ در نظر گرفته شده برای آن را تایید می کند. این تراشه یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای با سرعت ۲.۱ گیگاهرتز و یک پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ به نمایش می گذارد.

هر دو تست بنچمارک از رم ۴ گیگابایتی موجود در این دستگاه خبر می دهند. آزمون بنچمارک انتوتو بر روی مدلی با حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی صورت گرفته بود این در حالی ست که دستگاهی که در تست GFXBench مشاهده شده با مموری داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بوده است. در تست انتوتو دوربین عقب این دستگاه ۲۳ مگاپیکسلی ذکر شده و در تست GFXBench، از دوربین ۲۱ مگاپیکسلی خبر می دهند. دوربین جلوی این دستگاه هم ۸ مگاپیکسلی ست که برای گرفتن عکس های سلفی و استفاده در ویدئوچت مناسب است.

گوشی ایسوس زنفون ۳ و دو مدل دیگر آن در تاریخ ۳۰ ماه می در تایپه و در رویداد Computex 2016 رونمایی می شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته مشخصات زنفون ۳ در تست بنچمارک GFXBench فاش شد اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.