مشخصات سامسونگ گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ بار دیگر در GFXBench رویت شد

مشخصات سامسونگ گلکسی جی 7 مدل 2017 بار دیگر در GFXBench رویت شدگوشی سامسونگ گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ در فوریه (بهمن) گذشته با شماره مدل SM-J727A در بنچمارک GFXBench رویت شد. با اینحال، بار دیگر و با شماره مدل SM-J730 و مشخصات بهتر، به این بنچمارک راه پیدا کرده است.

با توجه به مشخصات فاش شده در این بنچمارک، انتظار داریم که گوشی سامسونگ گلکسی جی ۷ مل ۲۰۱۷ با نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ همراه باشد. یک تراشه ی اگزینوس ۷۸۷۰ نیز همراه با پردازنده هشت هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. پردازنده گرافیکی این گوشی هوشمند از نوع Mali-T830 خواهد بود.

از دیگر مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی جی 7 مدل 2017 می توان به رم 3 گیگابایتی، حافظه ی 16 گیگابایتی، دوربین اصلی و سلفی 12 مگاپیکسلی و اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد.

مشخصات سامسونگ گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷

از دیگر مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ می توان به رم ۳ گیگابایتی، حافظه ی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی و سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و اندروید ۷.۰ نوقا اشاره کرد.

گفته می شود که مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی جی ۷ به بازار آمریکا نیز راه پیدا خواهد کرد؛ علاوه بر اینکه تاییدیه FCC را نیز با شماره مدل SM-J717A دریافت کرده است. به گفته ی یک منبع معتبر (ایوان بلاس)، این دستگاه در ورایزون با نام سامسونگ گلکسی J7 V عرضه خواهد شد. Tracfone نیز این دستگاه را با نام سامسونگ گلکسی J7 Sky Pro معرفی خواهد کرد. گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ در اپراتورهای AT&T و U.S. Cellular نیز در دسترس خواهد بود.

نسخه ی آمریکایی گوشی گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ با نمایشگر ۵.۵ اینچی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، اسنپ دراگون ۶۲۵، پردازنده هشت هسته ای با قدرت پردازش ۲ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶، رم ۲ گیگابایتی، حافظه ی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و اندروید ۷.۰ نوقا همراه خواهد بود.

.

منبع: phonearena

مطلب مشخصات سامسونگ گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ بار دیگر در GFXBench رویت شد برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.