مشخصات نوع جدید گوشی زنفون زوم ایسوس تایید شد

مشخصات نوع جدید گوشی زنفون زوم ایسوس تایید شد

ایسوس امسال چندین مدل زنفون منتشر کرده، و ممکن است قصد انتشار یکی دیگر را نیز داشته باشد، یک مدل جدید از گوشی زنفون زوم، یک محصول منحصر به فرد که برای اولین بار در نمایشگاه CES، در ماه  ژانویه سال گذشته میلادی معرفی شد و پس از آن دوباره در ماه سپتامبر دیده شد. این گوشی هوشمند، که قابلیتزوم اپتیکال X3 دارد، در حال حاضر در یک مدل جدید، اخیرا از طریق آژانس های مخابراتی چین، TENAA تصویب شده است.
همانطور که تصاویر به وضوح نشان می دهند، این دستگاه جدید دارای دکمه های خازنی در جلو، و یک ماژول دوربین غول پیکر در قاب پشتی است.
این نوع جدید زنفون زوم که شماره مدل Z00XSB به آن نسبت داده شده است، از نظر مشخصات داخلی مجهز به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ دی IPS، یک پردازنده چهار هسته ای با قدرت پردازشی ۲.۴ گیگا هرتز، رم ۴ گیگابایتی، فضای ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی ، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو می باشد. پشتیبانی از GSM ،microSD ،SCDMA TD-LTE ،LTE ،DDD ،TD-SCDMA و هردو شبکه WCDMA و ۳G نیز از قابلیت های این گوشی می باشد. از طرفی اندروید ۵.۰ از پیش نصب شده خواهد داشت، وزن آن ۱۸۵ گرم، و ابعادش ۱۵۸.۹ × ۷۸.۸۴ × ۱۱.۹۵ میلی متر می باشد و در گزینه های رنگ سیاه و سفید موجود خواهد بود.
باید صبر کنبم و ببینیم که دقیقا چه زمانی این نوع جدید از زوم به طور رسمی اعلام و یا منتشر خواهد شد. ایسوس در حال برنامه ریزی برای یک رویداد در تایوان در اوایل ماه آینده برای انتشار زوم می باشد، اما در حال حاضر به نظر می رسد که این امکان وجود دارد که ایسوس به سادگی تصمیم به تغییر مشخصات اصلی بگیرد، بسیار شبیه به کاری که سامسونگ با گلکسی نوت ۱۰.۱ اصلی کرد.

شماره مدل Z00XSB به آن نسبت داده شده است شماره مدل Z00XSB به آن نسبت داده شده است شماره مدل Z00XSB به آن نسبت داده شده است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته مشخصات نوع جدید گوشی زنفون زوم ایسوس تایید شد اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.