مشخصات و قیمت میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس لو رفت

مشخصات و قیمت میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس لو رفت

مدت هاست شایعاتی مبنی بر تاریخ رونمایی میزو پرو ۷ به گوش می رسد و گفته می شود این گوشی در تاریخ ۴ مرداد (۲۶ جولای) معرفی خواهد شد. حال به تازگی اطلاعاتی جدید از چین به بیرون درز پیدا کرده که بیان می کند گوشی بزرگتر و رده بالاتر میزو پرو ۷ پلاس نیز با گوشی میزو پرو ۷ همراه خواهد شد.

حال گفته می شود که هر دو گوشی در تاریخ ۱۳ مرداد (۴ آگوست) روانه بازار خواهند شد.

یکی از اصلی ترین ویژگی های سری پرو ۷ میزو صفحه نمایش ثانویه E-ink در پشت این گوشی است که تاکنون تصاویری نیز از آن منتشر شده است.

گفته می شود گوشی میزو پرو ۷ از تراشه مدیاتک هلیو ایکس ۳۰ قدرت می گیرد و همچنین از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰ پیکسل بهره می برد.

گفته می شود گوشی میزو پرو 7 از تراشه مدیاتک هلیو ایکس 30 قدرت می گیرد و همچنین از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080 پیکسل بهره می برد.

این گوشی در پشت نیز دارای یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی IMX386 و IMX286 سونی است. همچنین یک سنسور ۱۶ مگاپیسکلی به عنوان دوربین سلفی در این گوشی تعبیه شده و جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز از میزو پرو ۷ حذف شده است.

متاسفانه هنوز مشخصات گوشی میزو پرو ۷ پلاس مشخص نیست اما انتظار می رود این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش بزرگتر نسبت به میزو پرو ۷ و احتمالا اندازه آن حداقل ۵.۵ اینچی خواهد بود.

گفته می شود گوشی میزو پرو ۷ از قیمت پایه ۴۰۹ دلار (۳۶۵ یورو) شروع شده و تا ۴۸۲ دلار (۴۳۱ یورو) قیمت گذاری خواهد شد. همچنین میزو پرو ۷ پلاس نیز حداقل از برچسب قیمتی ۵۵۵ دلار (۴۹۶ یورو) برخوردار است.

منبع: gsmarena

مطلب مشخصات و قیمت میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس لو رفت برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.