مشخصات گلکسی اس ۸ اکتیو فاش شد

مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو فاش شد
چند روز قبل، اولین شایعات درباره مشخصات گلکسی اس ۸ اکتیو (Galaxy S8 Active) شکل گرفت و اکنون جزئیات بیشتری از مشخصات این گوشی هوشمند بادوام به بیرون درز کرد.

خبر مربوط به مشخصات گلکسی اس ۸ اکتیو در شبکه اجتماعی چین، ویبو، منتشر شد و نشان داد که این دستگاه از یک نمایشگر سوپر آمولد با وضوح تصویری ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل برخوردار است. این مشخصات با خصوصیات صفحه نمایش گلکسی اس ۸ مطابقت داشته، اما لبه‌های آن خمیده نیست، شباهت‌ها با پوشش گوریلا گلس ۵ برای محافظت از این صفحه نمایش ادامه یافته و در نهایت به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ می‌رسد.

مشخصات گلکسی اس ۸ اکتیو

مهمترین تفاوت عمده بین پرچمدار گلکسی S8 و سامسونگ گلکسی اس ۸ اکتیو در ظرفیت باتری خود را نشان می‌دهد. موبایل گلکسی اس ۸ اکتیو به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده، در حالی که گلکسی اس ۸ سامسونگ انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو

فضای ذخیره سازی این دستگاه متشکل از یک حافظه رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است که توسط یک کارت میکرو اس دی تا ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. پیکره‌‌بندی دوربین‌ها نیز به همان شکل و شمایل قرار گرفته در مدل S8 است. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت جای گرفته و در جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود. دهانه دیافراگم در هر دو دوربین f/1.7 است.

یکی از ویژگی‌های جذابی که در مشخصات گلکسی اس ۸ اکتیو دیده می‌شود، وجود گواهینامه استاندارد نظامی MIL-STD-810G که باعث مقاومت بیش از حد این دستگاه در برابر صدمات احتمالی است. مستحکم کردن این دستگاه و البته وجود باتری بزرگتر در ان، وزن این گوشی هوشمند را به ۲۰۸ گرم افزایش داده که بیش از ۵۰ گرم سنگین‌تر از گلکسی اس ۸ سامسونگ است. ضخامت ان نیز به ۹.۹ میلیمتر رسیده است.

منبع: gsmarena

مطلب مشخصات گلکسی اس ۸ اکتیو فاش شد برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.