معرفی ۱۰ سلبریتی با بیشترین میزان درآمد از اینستاگرام

در این مطلب فهرست 10 سلبریتی مشهور با بیشترین هزینه تبلیغات اینستاگرام و میزان درآمد آن‌ها آشنا خواهید شد.

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر و حضور چهره‌های شناخته شده مانند بازیگران و ورزشکاران در عین حال که یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان محسوب می‌شود، حکم یک بنگاه تبلیغاتی بزرگ را نیز پیدا کرده، بنگاهی تبلیغاتی که می‌توان گفت تبلیغ هر چیزی در آن دیده می‌شود.

تبلیغات برای تمام کسب‌و‌کارها در جهان حالا فرق ندارد یک شرکت بین‌المللی تولید خودرو با صد‌ها کارخانه در سراسر دنیا باشد یا یک پیج تازه ‌تاسیس در اینستاگرام، یک رکن مهم و اساسی به شمار می‌آید، برخی هزینه‌های زیادی برای تبلیغات و شناخته شدن برندشان انجام می‌دهند و برخی اعتقاد دارند که کیفیت کار، مهمترین تبلیغات است.

مخاطب برای تبلیغات نمایشی، بیشترین اهمیت را دارد. صاحب کسب‌و‌کار برای تبلیغات نمایشی هزینه می‌کند تا مخاطبان این تبلیغات را دیده و به استفاده از آن خدمت یا کالا ترغیب شوند. این مخاطب می‌تواند بیننده تلویزیونی باشد، می‌تواند سرنشین خودرو در اتوبان‌ها باشد یا کاربران شبکه‌های اجتماعی، در واقع هرکجا که انسان‌ها باشند، می‌توان تبلیغات کرد.

به همین دلیل است که شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به یک بنگاه تبلیغاتی بزرگ تبدیل شده‌‍اند. به عنوان مثال کریستیانو رونالدو بیش از 300 میلیون فالوور از سراسر جهان دارد و پست‌های او توسط میلیون‌ها نفر در نقاط مختلف جهان بازدید می‌شود.

این یک ظرفیت و پتانسیل است که توسط اینستاگرام و یک شخصیت مطرح مانند رونالدو ایجاد شده و به این ترتیب می‌توان از این ظرفیت برای تبلیغات استفاده کرد.

البته با توجه به مخاطبان میلیونی و گستردگی جغرافیایی این مخاطبان، تبلیغات در پیج رونالدو اصلا ارزان نخواهد بود، تبلیغات در پیج‌های بزرگ اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی از تبلیغات در شبکه‌های تلویزیونی یا حتی اسپانسر بودن در فیلم‌ها بیشتر هزینه دارد، زیرا ظرفیت و مخاطبینی که در اینستاگرام ایجاد شده، در هیچ جای دیگری مثال ندارد.

از این رو تبلیغات در اینستاگرام بسیار هزینه‌بر است، ما در مقدمه متن رونالدو را مثال زدیم زیرا تبلیغات در صفحه اینستاگرام رونالدو بیشترین هزینه را دارد، رونالدو به طور میانگین برای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام 1.6 میلیون دلار دریافت می‌کند.

این مطلب را نیز مطالعه کنید: معرفی 10 پیج پرطرفدار ایرانی در اینستاگرام

البته سلبریتی‌های دیگری هم هستند که تبلیغات در صفحه آن‌ها بیش از یک میلیون دلار هزینه دارد، نکته جالب آن است که نفرات فهرست 10 اکانت برتر با بیشترین هزینه تبلیغات با 10 نفری که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند، هیچ ‌تفاوتی ندارد، یعنی افرادی که در ادامه نام آنها را می‌آوریم، به عنوان 10 شخصیت برتر با بیشترین فالوور در اینستاگرام نیز شناخته می‌شوند.

در ادامه به 10 سلبریتی با بیشترین هزینه دریافتی برای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام آشنا می‌شوید:

کریستیانو رونالدو

آی‌دی: cristiano

تعداد فالوور: 325 میلیون

میانگین هزینه هر پست تبلیغاتی: 1.6 میلیون دلار

بیشترین فالوور اینستاگرام

دواین جانسون (راک)

آی‌دی: therock

تعداد فالوور: 260 میلیون

میانگین هزینه هر پست تبلیغاتی: 1.52 میلیون دلار

بیشترین فالوور اینستاگرام

آریانا گراندی

آی‌دی: arianagrande

تعداد فالوور: 258 میلیون

میانگین هزینه هر پست تبلیغاتی: 1.51 میلیون دلار

کایلی جنر

آی‌دی: kyliejenner

تعداد فالوور: 256 میلیون

میانگین هزینه هر پست تبلیغاتی: 1.49 میلیون دلار

سلنا گومز

آی‌دی: selenagomez

تعداد فالوور: 250 میلیون

میانگین هزینه هر پست تبلیغاتی: 1.46 میلیون دلار

بیشترین فالوور اینستاگرام

لیونل مسی

آی‌دی: leomessi

تعداد فالوور: 246 میلیون

میانگین هزینه هر پست تبلیغاتی: 1.16 میلیون دلار

کیم کارداشیان

آی‌دی: kimkardashian

تعداد فالوور: 243 میلیون

میانگین هزینه هر پست تبلیغاتی: 1.41 میلیون دلار

بیشترین فالوور اینستاگرام

بیانسه

آی‌دی: beyonce

تعداد فالوور: 198 میلیون

میانگین هزینه هر پست تبلیغاتی: 1.14 میلیون دلار

جاستین بیبر

آی‌دی: justinbieber

تعداد فالوور: 188 میلیون

میانگین هزینه هر پست تبلیغاتی: 1.1 میلیون دلار

کندل جنر

آی‌دی: kendalljenner

تعداد فالوور: 180 میلیون

میانگین هزینه هر پست تبلیغاتی: 1.01 میلیون دلار

نوشته معرفی 10 سلبریتی با بیشترین میزان درآمد از اینستاگرام اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.