حراج میلیونی طرح ترافیک در «دیوار»

تنها کافی است که جست وجویی در  صفحات اینترنت داشته باشید تا با انواع و اقسام آگهی های فروش طرح ترافیک مواجه شوید! خرید و فروشی که قرار نبود با توجه به مراحل متعدد ثبت نام، کاهش سهمیه ها و  سخت گیری در ارایه آرم ها و ثبت طرح به نام فرد و پلاک خودرو و ...ایجاد شود اما باز هم می بینیم که برخی "راه در رو" طرح ترافیک را پیدا کردند!
طی تماس با برخی از منتشرکنندگان این آگهی ها، آنها از روش واگذاری و قیمت این طرح های ترافیک پرده برداشتند. 
آقایی که منتشرکننده آگهی طرح ترافیک شناور بود، خود را "یک مسوول" معرفی می کند و در پاسخ به سوالی درباره چگونگی خرید گفت: شهرداری یک سایت دارد که  باید در آن اطلاعات خودرو را وارد کنید و بعد از ثبت نام، کد رمزی را که داخل پاکت مهر و موم شده است، به شما تحویل می دهیم که می توانید رمزش را هم عوض کنید و به فاصله نیم ساعت به نیم ساعت می توانید سه خودرو را وارد محدوده کنید و دوربین ها برای پلاک شما غیر فعال می شود و دیگر جریمه نمی شوید!
وی با بیان اینکه قیمت این کارت شناور 5/8 میلیون تومان است، ادامه داد: کارت شناورم را می فروشم چراکه این کارت برای مسوولان است و به هرکسی این کارت را نمی دهند و من هم آن را  لازم ندارم به همین دلیل قصد فروش دارم  و اصلا نگران نباشید. این کارت " اصل اصل" است، شماره ۹۱۲ من را هم که دارید و می توانید برای اطمینان بیشتر یک روز  "تست کنید" و پلاک خودرویتان را وارد کنید تا ببینید که صحبت هایم درست است.
مصطفی قنبرنژاد، رییس اداره صدور آرم طرح ترافیک شهر تهران اما درباره بازار داغ خرید و فروش طرح ترافیک گفت: طرح های شناور که در سال های گذشته وجود دارد به طرح های سیار تبدیل شده است. به گونه ای که در طرح های شناور قابلیت تعویض سه پلاک وجود داشت اما در طرح جدید هر روز می توان یک پلاک را ثبت کرد. وی گفت: قیمت های تردد با کارت سیار، برابر با قیمت مصوب شوراست و به ازای ساعت و محدوده تردد از حساب شهروندی هر فرد کسر می شود. قنبرنژاد با بیان اینکه این کارت در اختیار برخی دستگاه ها قرار گرفته که به برخی از مدیران مجموعه خود بدهند، گفت: حالا اگر این کارت ها را می فروشند، غیراخلاقی است چرا که این کارت فقط و فقط در اختیار دستگاه مربوطه قرار داشته و نباید برای فروش آن اقدام کنند. وی با بیان اینکه مجوزهایی که در اختیار آژانس ها قرار گرفته، امسال ازسوی دوربین ها و همچنین حراست و بازرسی کنترل می شود و در صورتیکه به هر راننده ای غیر از راننده آژانس واگذار شده باشد ضمن ابطال مجوز آژانس مربوطه، قطعا تعداد سهمیه اتحادیه برای سال آینده کم می شود.

۵ سکان دار اتاق اصناف تهران مشخص شدند

انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف تهران دیروز دوشنبه همزمان با انتخابات اتاق اصناف سایر استان ها، با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اعضای هیات اجرایی برگزار شد و آقایان ابراهیم درستی، قاسم نوده فراهانی و خسرو ابراهیمی نیا بیشترین رای را کسب کردند و به عنوان اعضای هیات رییسه اتاق اصناف تهران انتخاب شدند.
 
اول اردیبهشت ماه سال جاری ثبت نام کاندیداهای انتخابات اتاق اصناف کلید خورد و دیروز 31 اردیبهشت ماه اعضای اتحادیه های تهران با رای مستقیم خود پنج نفر از هیات مدیره اتاق اصناف تهران را انتخاب کردند.
در این مرحله از انتخابات اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی شهرستان های کشور، هیات رییسه اتاق اصناف شهرستان خود را انتخاب کردند. در واقع انتخابات اتاق اصناف همزمان در سی و یک استان برگزار شد که از هر اتاق شهرستان ۵ نفر به عنوان اعضای هیات رییسه انتخاب خواهند شد تا پس از این مرحله، با نامزد شدن کاندیداها از سراسر کشور، انتخابات اتاق اصناف کشوری برگزار شود.
اتاق اصناف مركب از روساي اتحاديه هاي صنوف توليدي– خدمات فني و توزيعي – خدماتي است. اتاق در اولین جلسه هر دوره هیات رییسه را برای مدت  چهار سال انتخاب می کند. دو نفر از اعضاي اصلي هيات ریيسه از بين صنوف توليدي – خدمات فني، دو نفر از صنوف توزيعي – خدماتي و يك نفر از حائزين اكثريت آرا انتخاب مي شوند.
البته دو مرحله انتخابات دیگر تا آبان سال۹۷ برگزار خواهد شد که شامل انتخاب حدود ۱۴۵ نفر به عنوان نمایندگان استانی اصناف از میان منتخبان هیات رییسه اتاق های اصناف شهرها و در نهایت شش نفر از میان برگزیدگان نمایندگان اصناف، پرونده دوره هفتم انتخابات اتاق های اصناف ایران بسته خواهد شد.
در جریان برگزاری انتخابات اتاق اصناف تهران، دو نفر از صنوف تولیدی و سه نفر از صنوف توزیعی به هیات رییسه اتاق اصناف تهران راه یافتند. از صنوف تولیدی، علی فاضلی و حسین درودیان و از صنوف توزیعی ابراهیم درستی رییس اتحادیه فروشندگان موبایل و لوازم صوتی تصویری، ، قاسم نوده فراهانی و خسرو ابراهیمی نیا بیشترین رای را کسب کردند. بر اساس این گزارش، ابراهیم درستی با ۷۸ رای، قاسم نوده فراهانی با ۷۳ رای، خسرو ابراهیمی نیا ۶۹ رای، علی فاضلی ۶۷ رای و حسین درودیان با ۶۴ رای برای مدت چهار سال به عنوان اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف تهران انتخاب شدند. همچنین محمد طحان پور و علی توسطی به عنوان اعضای علی البدل مشخص شدند.
 

لایحه حمایت از حریم خصوصی کاربران سه ماه دیگر به مجلس می رود

معاون وزیر ارتباطات گفت: قانون حمایت از حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی تا سه ماه آینده به تصویب می رسد.
 
رسول سراییان هدف از تدوین این قانون را اعتمادسازی برای کاربران در راستای امنیت اطلاعات شان در فضای مجازی و نیز امکان پیگیری تخلفات در این فضا عنوان کرد.
وی گفت: پیش نویس این لایحه با همکاری مرکز ملی فضای مجازی، مرکز پژوهش های مجلس، پژوهشگاه قوه قضاییه و نیز سازمان فناوری اطلاعات ایران در حال نهایی سازی است.
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: پیش بینی می شود تا سه ماه آینده این لایحه تدوین و برای قانونی شدن و تصویب به مجلس ارسال شود.
وی گفت: لایحه حمایت از حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی یکی از پنج لایحه حقوقی فناوری اطلاعات است که توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران در حال تدوین برای ارایه به دولت و مجلس است.
معاون وزیر ارتباطات گفت: موضوع اعتمادسازی کاربران و جلوگیری از سوءاستفاده از دیتای کاربران فضای مجازی و نیز امکان پیگیری تخلفاتی که در این فضا رخ می دهد، از جمله محورهایی است که در این لایحه برای آن ساز و کار در نظر گرفته شده است.
 

استقبال پرشور پیام رسان های داخلی و اپراتورهای موبایل برای حضور در الکامپ ۲۴

سازمان نظام صنفی رایانه ای اعلام کرد: تاکنون ۶۰۰ شرکت برای حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران (ایران الکامپ ۲۰۱۸) ثبت نام کرده‎اند.
 
تنها چهار روز تا پایان مهلت ثبت نام در بیست و چهارمین نمایشگاه باقی مانده است و تاکنون ۶۰۰ شرکت با تقاضای فضایی بالغ بر ۳۲ هزار مترمربع، در این مرحله درخواست خود را ثبت کرده اند.
در میان ثبت نام کنندگان این دوره نمایشگاه الکامپ می توان به شرکت های پرداخت الکترونیکی و استقبال پرشور پیام رسان های داخلی و اپراتورهای موبایل پرداخت.
الکامپ بیست و چهارم شامل بخش های الکام استارز، الکام گیمز، الکام ترندز، پاویون نظام های استانی و دولت الکترونیک خواهد بود.
نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۱۸) امسال در فصل تابستان ۶ تا ۹ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ازسوی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار خواهد شد.
علاقه مندان تا پایان وقت اداری روز سوم خردادماه فرصت دارند از طریق مراجعه به سایت http://iran-elecomp.com ثبت نام کنند. 
در همین حال، رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران از فعالان حوزه «آی تی» فناوری اطلاعات و رایانه مازندران برای شرکت در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ که در تهران برگزار می شود، دعوت کرد.
عباس رمدانی با بیان اینکه در آخرین روزهای سال 96 مجوز الکامپ ازسوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک به نام سازمان صادر شد، افزود: «با توجه به حضور شرکت های بزرگ داخلی و خارجی، فعالان مازندرانی این بخش با شرکت در نمایشگاه می توانند ضمن معرفی دستاوردهای خود، با فعالان حوزه «آی تی» در سراسر کشور هم آشنا شوند.»
او با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ بزرگ ترین رویداد تجاری در عرصه تولید، عرضه محصولات، خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است، گفت: «این نمایشگاه از تاریخ 6 تا 9 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
رمدانی با بیان اینکه معرفی دستاوردهای شرکت های مازندرانی در حوزه «آی تی» سبب تعامل بیشتر میان آنان با فعالان حوزه الکترونیک و کامپیوتر در سطح کشور می شود، افزود: با توجه به مشکلات مانند افزایش نرخ ارز و غیره که هم اکنون فعالان این دو حوزه دارند، این تعاملات به عنوان یک راهکار از سوی سازمان نظام صنفی رایانه ای توصیه می شود. 
 

درآمد ۲.۵ میلیارد دلاری ابر عمومی در هند

طبق پیش‌بینی‌های گارتنر، در سال ۲۰۱۸ درآمد حاصل از خدمات ابر عمومی در هند به ۲.۵ میلیارد دلار خواهد رسید. به گزارش وب‌سایت TechGig، این رقم در سال گذشته ۱.۸ میلیارد دلار بوده است و همین، رشد ۳۷.۵ درصدی را نشان می‌دهد.
 
طبق پیش‌بینی گارتنر، سریع‌ترین رشد این بازار در بخش IaaS اتفاق می‌افتد، که با ۴۶ درصد رشد نسبت به سال ۲۰۱۷ به ارزش ۱ میلیارد دلاری دست خواهد یافت. از جمله پلتفرم‌های محبوب خدمات ابر عمومی در هند می‌توان به آژور مایکروسافت، AWS آمازون، GCP گوگل و Bluemix آی‌بی‌ام اشاره کرد.
 
این در حالی است که در کشورهایی مانند هند «قیمت‌گذاری» یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب نوع سرویس‌دهنده ابری در سازمان‌ها به شمار می‌رود.
 
طبق برآوردهای گارتنر بازار PaaS (پلتفرم به عنوان سرویس) بیشترین رشد را در چهار سال آینده تجربه خواهد کرد و امسال ارزش آن به ۳۲ میلیون دلار خواهد رسید که بیانگر رشد ۵۰ درصدی نسبت به سال قبل است.
 
Sid Nag مدیر تحقیقات گارتنر در بیانیه‌ای اعلام کرد: اگر چه امسال بازار ابر عمومی در هند از رشد قابل توجهی برخوردار خواهد بود ولی با توجه به این که بازار به حد اشباع خواهد رسید، انتظار می‌رود این رشد در ادامه متوقف شود.
 
با این حال گارتنر معتقد است که در سال ۲۰۲۰ بازار یادشده بالغ بر ۱۱۳ میلیون دلار ارزش خواهد یافت.

شرکت کسپرسکی به سوئیس منتقل می‌شود

شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی کسپرسکی تصمیم دارد بخش اعظم فعالیت‌های هسته‌ای خود را از کشور روسیه به سوئیس انتقال دهد. این اقدام جدید در اصل مرکز ذخیره‌سازی داده و پردازش اطلاعات در بسیاری از نقاط را شامل می‌شود و همچنین سیستم مونتاژ نرم‌افزاری و افتتاح «مرکز شفافیت نرم‌افزاری» نیز در سوئیس انجام می‌شود.
شرکت کسپرسکی در نظر دارد به منظور جلب اطمینان و شفافیت هرچه بیشتر در فعالیت‌های یکپارچه خود، نظارت بر فعالیت‌های خود را به یک مرکز ثانوی واگذار کند که این مرکز نیز در کشور سوئیس واقع شده است.
 
بخش ویژه‌ای از شرکت نرم‌افزاری کسپرسکی که قرار است طی این اقدام به سوئیس منتقل شود «مرکز فعالیت‌های نوآورانه شفاف‌سازی جهانی» است که طرح اولیه آن در سال ۲۰۱۷ میلادی اعلام شد و هدف از اجرای آن اطمینان به مشتریان به منظور یکپارچگی از محصولات بود. این اقدام جدید گام بعدی در فرآیند توسعه طرح نوآورانه کسپرسکی محسوب می‌شود و این شرکت تصمیم دارد با از این طریق چالش‌های روزافزون پیش روی خود در صنعت نرم‌افزار را از میان بردارد.
«ائوجین کسپرسکی» مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری کسپرسکی در این خصوص گفت: «این صنعت به صورت در حال تغییر است و ما باید با نیازهای رو به رشد مشتریان، سهامداران و همکاران خود سازگار شویم. شفافیت یکی از مهم‌ترین این نیازها محسوب می‌شود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم زیرساخت‌های خود را از نو طراحی کنیم تا امکان پردازش اطلاعات و شفاف‌سازی آنهادر سوئیس انجام شود. ما بر این باوریم که چنین اقداماتی می‌تواند به یک روند جهانی تبدیل شود تا امنیت سایبری افزایش یابد و سیاست اعتماد به این صنعت قوی‌تر شود.»
 

جمعیت هوشمند چنگال در ۲۰۰ دقیقه، ۲۰۰۰ اپلیکیشن نصب کرد

رضا الفت نسب دبیر انجمن کسب و کارهای فضای مجازی: کسب و کارهای سنتی با سرعت در حال تغییر به سمت اینترنتی شدن هستند و انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی با رصد بازار سعی می کند تا کمک بسزایی را در مسیر درآمدزایی و رفع موانع کاری همه کسب و کارهای فناورانه آنلاین داشته باشد.
 
سومین و چهارمین جلسه از سمینار رقابت های استارت آپی با حضور مدیران کسب و کارهای نوپای  تاکسی آنلاین و معماری آنلاین در حالی برگزار شد که این بار نیز استقبال گسترده علاقه مندان شگفتی ساز شد. در شرایطی که پیشتر اعلام شده بود که در همایش رقابت های استارت آپی با جمعیتی هزار نفره به استقبال از سخنرانی مدیران کسب و کارهای نوپا می­رویم، این مهم در روز دوشنبه 31 اردیبهشت با استقبال مردم و دانشجویان دانشگاه شهید شمسی پور تهران محقق شد.
 
زهرا بختیاری ریاست مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مصاحبه با ایلنا با اعلام خبر نصب بیش از 2000 اپلیکیشن در 200 دقیقه گفت: ما توانستیم در سمینار رقابت های استارت آپی با سرعتی باور نکردنی تبلیغات گسترده ای را برای سه برنامه کاربردی "نوار" ، "چنگال" و "ماکسیم" انجام دهیم. این نصب و اطلاع رسانی فوری با استفاده از جمعیت های هوشمند انجام پذیرفت. ایشان افزودند: جمعیت های هوشمند افرادی هستند که با هدف مشخصی در یکجا جمع می شوند و یک اقدام مفید اجتماعی را انجام می دهند.
 
مهندس بختیاری استفاده از قدرت اطلاع رسانی افراد با نفوذ در جامعه و فضای مجازی را راهکار مناسبی در جهت معرفی استارت آپ ها معرفی کردند و افزودند: از این پس در سمینارهای رقابت های استارت آپی با این جمعیت هوشمند مشتاق به فن آوری گام جدیدی را در معرفی کسب و کارهای نوپا به مردم برمی­داریم و کسب و کارهای نوپا که علاقه دارند تا با سرعتی بالا به جامعه معرفی شوند، می توانند با مراجعه به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه شهید شمسی پور و عقد قرار داد، اپلیکیشن خود را با کمک دانشجویان فنی این دانشگاه بصورت حرفه ای تبلیغ کنند.  
 
 رضا الفت نسب دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در این سمینار ضمن بیان اهمیت داشتن راهکاری مناسب برای گذار از کسب و کارهای سنتی به دیجیتال افزود: واکاوی علل شکست و موفقیت استارت آپ ها کمک بسزایی در رشد اقتصاد جامعه خواهد داشت. ایشان افزودند: گاها یک تبلیغات با کیفیت که از ایده خوبی برخوردار باشد، می تواند جامعه بزرگی را با استارت آپ ها آشنا کند. ایشان ضمن تقدیر از جمعیت علاقه مند به استارت آپ ها افزودند: سیل مشتاقان به کسب و کارهای فضای مجازی در سال های اخیر رشدی تصاعدی داشته و ما در انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در بالاترین سطح ممکن از این اشتیاق به کسب و کار های نوپا حمایت می­کنیم.
 
دکتر محمد رضا مجمع دبیر علمی سمینار رقابت های استارت آپی در مصاحبه با ایلنا گفت: نگرانی عمده کسب و کارهای نوپا، بحث تبلیغات و اطلاع رسانی آنها است. اغلب یک نرم افزار قوی طراحی می­شود ولی بدلیل ضعف در تبلیغات با شکست مواجه می شود. ایشان افزودند: بارها دیده ایم شرکت ها برای تبلیغات خود هزینه های زیادی خرج می کنند ولی در عمل نتیجه ای نمی گیرند. مجمع گفت: استفاده از سلبریتی ها برای تبلیغات در کسب و کار را فراموش کنید. دیده ایم که بعضا سلبریتی ها در حمایت از استارت آپ ها وارد شده اند، در حالی که خروجی نصب اپلیکیشن آن ها از 50 هزار بالاتر نرفته است. مجمع گفت: کسب و کارهای نوپا را نمی توان با روش های سنتی تبلیغ کرد و برای تبلیغات بهینه این کسب و کارها می بایست راهکارهای نوینی ارائه داد.
 
مجمع افزود: سمینار رقابت های استارت آپی اگرچه تمرکز بر حضور رقبای صنفی دارد ولی توانسته است تا با انجام پذیرایی شام بدون دریافت هزینه در همه جلسات، نوآوری جدیدی را در حوزه رویدادها ایجاد کند. بطوریکه می توان رقابت های استارت آپی را به نوعی یک استارت آپ در حوزه برگزاری رویداد معرفی کرد. ایشان افزودند: در اکثر رویدادهای کسب و کار، هزینه ای بابت حضور در رویداد گرفته می شود، که بعضا این هزینه ها بسیار بالا هستند و شاید برخی از این سمینارها خروجی متناسب علمی در برابر زمان و هزینه مالی دریافت شده در اختیار مخاطبان خود قرار ندهند. در سمینار رقابت های استارت آپی به این نتیجه رسیدیم که می بایست دغدغه مالی مردم برای شرکت در یک کلاس آموزشی حذف شود.
 
مجمع افزود: علاوه بر حذف هزینه حضور در کلاس، پیشنهاد انجام پذیرایی شام را نیز در انتهای جلسات اضافه کردیم. بدین شکل کلیه شرکت کنندگان در این رویداد می توانستند افطار و شام را در دانشگاه صرف کنند. این پیشنهاد قطعا هزینه بر بود، اما با توجه به استقبال گسترده کسب و کارهای نوپا و مردم از این جلسه، بلافاصله اسپانسر مالی شام این جلسه نیز مهیا شد. و بنا شد تا  اپلیکیشن غذای آنلاین چنگال با پرداخت بالغ بر ده میلیون تومان کلیه هزینه های ویژه پذیرایی و شام این جلسات را بر عهده بگیرد. از طرفی با توجه به اینکه رویکرد سمینار رقابت های استارت آپی فرهنگ سازی خدمات آنلاین است،  شرکت کنندگان صرفا با نصب اپلیکیشن چنگال ، غذای آنلاین خود را سفارش می دهند و در همان دانشگاه غذای خود را به رایگان از نزدیک ترین رستوران تحویل می گیرند. مجمع افزود: در ماه مبارک رمضان، سنت حسنه افطار با همکاری اپلیکیشن چنگال بصورت هزار نفری شروع شد و ان شاالله به برکت شروع چنین حرکت بزرگی در این ماه گرانقدر، در جلسات بعد نیز این روند ادامه خواهد یافت.
 
پویا حکیمی فرد، مدیر مارکتینگ  چنگال در این باره می‌گوید: «در راستای انجام فعالیت اجتماعی و سنت حسنه‌ی افطاری دادن به دعوت دانشگاه شمسی پور به این همایش ملحق شدیم. امیدواریم با تداوم حرکت‌های این‌چنینی نقش کوچکی در گسترش این فرهنگ حسنه داشته باشیم.»
 
شایان ذکر است رقابت های استارت آپی تاکسی آنلاین با حضور استارت آپ های ماکسیم، چیتکس، شتاب و می بریم (کرایه چی) و همچنین حضور کانال اطلاع رسانی حرفه ای های اسنپ به بررسی زوایای مختلف از ارائه خدمات آنلاین در حوزه تاکسی پرداخت. همچنین در بخش دوم از این سمینار استارت آپ های اتاق، چمدون، دکوریسا و معماریال در حوزه معماری آنلاین به معرفی ایده های نوآورانه خود در حوزه آنلاین سازی خدمات معماری و دکوراسیون داخلی پرداختند.
 
در حاشیه این سمینار سه شرکت دفتر شما (ارائه دهنده خدمات دفتر کار مجازی)، ایران جزوه (ارائه دهنده خدمات آموزشی و دانشگاهی) و مدرسه بیمه به معرفی استارت آپ های خود پرداختند. شایان ذکر است رقابت های استارت آپی یک سمینار علمی کاملا رایگان است که هر ماه به معرفی یکی از حوزه های کسب و کار می پردازد. علاقه مندان به کسب و کار می توانند با ارسال عدد 8 به شماره 09221094266 از آخرین برنامه این سمینار اطلاع یابند. این رقابت ها در دور اول با حضور استارت آپ های آزمایش پزشکی آنلاین به نام های آزمایش آنلاین، آزماتو و آزمایشگاه آنلاین بیمارستان رسالت کار خود را آغاز کرد، در دور دوم با شرکت های بیمه آنلاین به نام های وبیمه و بیمه دات کام و استقبال گسترده تر رسانه ای شد. دور سوم به سراغ تاکسی آنلاین ها رفت و دور چهارم نیز در حضور کسب و کارهای آنلاین معماری بود. تداوم این سمینار با ایجاد فضای حرفه ای، کمک بسزائی برای معرفی کسب و کارها نوپا خواهد بود.

خلاصه‌ای از مشخصات اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

مطلب خلاصه‌ای از مشخصات اچ تی سی یو ۱۲ پلاس برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

گوشی پرچمدار اچ تی سی یو ۱۲ پلاس (HTC U12 Plus) با مشخصات رده‌بالا و ویژگی‌های نو‌آورانه رسما معرفی شد. یو ۱۲ پلاس با طراحی تماما شیشه‌ای و بدنه‌ی تقریبا شفاف به خوبی می‌تواند با بسیاری از پرچمداران ۲۰۱۸ رقابت کند. این موبایل به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۶ گیگابایتی و نمایشگر ۶ اینچی با...

مطلب خلاصه‌ای از مشخصات اچ تی سی یو ۱۲ پلاس برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

راه هایی برای افزایش کیفیت تصاویر در اینستاگرام ؛ افزایش مهارت در عکاسی

مطلب راه هایی برای افزایش کیفیت تصاویر در اینستاگرام ؛ افزایش مهارت در عکاسی برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

افزایش کیفیت تصاویر در اینستاگرام به جذب مخاطبین کمک می کند. پس سعی کنید با این افزایش کیفیت مخاطبین خود را افزایش دهید. بیشتر شبکه های اجتماعی در ابتدا با هدف برقراری ارتباط ایجاد شدند اما در ادامه با افزایش استفاده کاربران از آنها، صفحات تجاری و تبلیغاتی نیز در شبکه های مختلف ایجاد شدند....

مطلب راه هایی برای افزایش کیفیت تصاویر در اینستاگرام ؛ افزایش مهارت در عکاسی برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری اچ ام دی گلوبال برای رشد تجارت موبایل نوکیا

سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری اچ ام دی گلوبال برای رشد تجارت موبایل نوکیا

شرکت HMD Global که امتیاز توسعه و فروش گوشی‌های نوکیا را دارد، یک سرمایه‌ی ۱۰۰ میلیون دلاری در راستای رشد سریع‌تر گوشی‌های هوشمند نوکیا جذب کرده است.