منتظر طراحی جدید برای سری سوم اپل واچ نباشید

اپل واچ از زمان معرفی همیشه با طراحی یکسانی عرضه شده است. البته شاید طراحی آن عالی نباشد اما خیلی ضعیف و بد هم نیست. خبرها و شایعات اولیه حاکی از آن بودند که اپل برای سری سوم ساعت‌های هوشمند خود دست به تغییراتی اساسی در طراحی آن زده است.

براساس یادداشتی که به‌تازگی توسط AppleInsider منتشر شده و تحلیلی که Ming-Chi Kuo تحلیل‌گر مسائل اپل KGI Securities ارائه کرده است، اپل واچ 3 دارای طراحی جدیدی نخواهد بود. در عوض این محصول تمام ویژگی‌های محصولات قبل به‌علاوه پشتیبانی سیم‌کارت را خواهد داشت.

اپل واچ

پیش از این هم شایعاتی در این خصوص منتشر شده بود؛ البته کو عنوان کرده که به دلیل محدودیت‌هایی در فناوری و بازار تجاری، فناوری cellular connectivity در برخی کشورها از LTE پشتیبانی نخواهد کرد. این بدین معنا بوده که اپل واچ 3 از 3G پشتیبانی نخواهد کرد، پس کاربرانی که تحت پوشش LTE قرار نمی‌گیرند یا محدودیتی در محل زندگی خود در این خصوص دارند، نمی‌توانند از تمامی قابلیت‌های جدیدترین اپل واچ بهره ببرند.

کو تخمین می‌زند که در صورت عرضه مدل‌های LTE، اپل می‌تواند تعداد فروش ساعت‌های هوشمند خود را افزایش داده و حدود 8 تا 9 میلیون در نیمه دوم سال 2017 از آن به فروش برساند.

نوشته منتظر طراحی جدید برای سری سوم اپل واچ نباشید اولین بار در پدیدار شد.