موبایل جدید بلک بری در راه بازار اندونزی است

موبایل جدید بلک بری حاصل توافق این شرکت با یک کمپانی اندونزیایی به عنوان یک محصول میان‌رده و البته ارزان قیمت به زودی معرفی خواهد شد.
طبق اطلاعات جدید، شرکت چینی TCL، سازنده موبایل‌های شرکت کانادایی بلک بری، یک اسمارت فون میان‌‎رده اندرویدی را که تا به امروز حرفی از آن زده نشده است را وارد بازار کشور اندونزی کند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

کمپانی چینی TCL در حال حاضر مسئولیت طراحی، تولید و توزیع موبایل‌های برند معروف و کانادایی بلک بری را در بازار جهانی دارد؛ اما بلک بری در برخی بازارهای جهانی همچنان دارای قدرت عمل است و می‌‎تواند در معیارهای طراحی و عرضه این گوشی‌ها، صاحب نظر باشد. یکی از کشورهایی که بازار خوبی را برای بلک بری ساخته است و بلک بری توجه ویژه‌ای به آن دارد، بازار کشور اندونزی است.

شرکت کانادایی بلک بری به منظور حفظ سطح فروش بالا و توسعه بازار خود در کشور اندونزی تصمیم گرفته است تا با اعظای مجوزی برای طراحی و توزیع موبایل‌های بلک بری توسط تولیدکنندگان بومی، این هدف را محقق سازد. بلک بری و شرکت PT BB Merah Putih چندین ماه پیش قراردادی را منعقد ساختند که به کمپانی اندونزیایی اجازه تولید و فروش اسمارت فون‌های برند بلک بری را می‌دهد.

چندی پیش، تصاویر و اطلاعاتی مهم از گوشی هوشمند بلک بری منتشر شد. گوشی هوشمند بلک بری یک موبایل میان‌رده و نسبتا شبیه به گوشی نوکیا ۶ است. این گوشی دارای شماره مدل BBC 100-1 است و یک موبایل دو سیم کارت و میان‌رده تلقی می‌شود.

از جمله مشخصات سخت افزاری منتشر شده از این گوشی باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۲۵، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر اچ دی، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره داشت.

گفتنی است که به احتمال بسیار زیاد باید به زودی و با تاییده مربوط به آژانس رگولاتوری کشور اندونزی و قبل از رونمایی رسمی این تلفن هوشمند، از این موبایل جدید بلک بری اطلاعات بیشتری را شاهد باشیم.

.

منبع: phonearena

نوشته موبایل جدید بلک بری در راه بازار اندونزی است اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.