میزو ام  ۶ نوت با دوربین دوگانه و یک باتری بزرگ رسما معرفی شد

میزو ام  6 نوت
میزو ام ۶ نوت (Meizu M6 Note) امروز در طی مراسمی در چین رخ نشان داد و به طور رسمی توسط این کمپانی معرفی شد. این دستگاه با طراحی جذابی خودنمایی کرد.

میزو ام ۶ نوت به لطف استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام در بالاترین بخش از گوشی های میان رده بازار قرار می‌گیرد. این دستگاه در دو نسخه متفاوت از نظر پردازنده معرفی شد. نسخه‌ای از آن با اسنپدراگون ۶۲۵ خودنمایی کرد و نسخه دیگر با پردازنده هلیو پی ۲۵ خودی نشان داد و جالب اینجاست، تنها مدلی که دارای اسنپدراگون ۶۲۵ بوده به دوربین دوگانه مجهز شده است.

اسنپدراگون 625 در میزو ام  6 نوت

میزو ام ۶ نوت طراحی زیبایی دارد و دوربین آن از ۴ فلاش ال ای دی که برای اولین بار در میزو ام E2 دیده شد، استفاده می‌کند. از همه مهمتر این دستگاه با برچسب قیمت بسیار مناسب ۱۶۵ دلاری راهی بازار می‌شود.

طراحی و مشخصات میزو ام ۶ نوت

میزو ام  6 نوت

میزو ام ۶ نوت با همان طراحی سنتی کمپانی میزو و با یک بدنه تمام فلزی همراه شده است؛ اما در بعضی از قسمت ها تفاوت‌هایی نیز با مدل‌های پیشین دیده می‌شود. در پنل جلویی دکمه mBack قرار گرفته که به عنوان سنسور اثر انگشت نیز خودنمایی می‌کند. عملکرد این سنسور بسیار سریع بوده و قادر است تا قفل این دستگاه را در ۰.۲ ثانیه باز کند.

در پنل پشتی این اسمارت فون دوربین دوگانه آن با چیدمان عمودی سنسورها که در وسط قرار گرفته، دیده می‌شود و این در حالی است که ۴ فلاش LED آن به صورت یکپارچه با خط آنتن بالایی در هم آمیخته است. لبه‌های این دستگاه انحنای خوبی گرفته تا کاربر به راحتی بتواند آن را در دستان خود نگه دارد.

مشخصات میزو ام ۶ نوت را با نمایشگر آن آغاز می کنیم. یک صفحه نمایش ال سی دی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل زینت بخش پنل جلویی بوده و اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام با سرعت پردازشی ۲.۰ گیگاهرتز به آن قدرت می‌دهد. پردازنده پرافیکی آن چیزی در حدود ۷۱ درصد عملکرد بهتری نسبت به مدل پیشین آن دارد.

این دستگاه در سه نسخه متفاوت از نظر فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد که به ترتیب دارای ۳ گیگابایت رم + ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

دوربین دوگانه میزو ام ۶ نوت دارای یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX362 با دهانه دیافراگم f/1.9 و ۶ لنز پلاستیکی بوده که با یک سنسور ثانویه Samsung 2L7 ترکیب شده است. دوربین عقب دارای تشخیص فاز دوگانه با سرعت ۰.۰۳ ثانیه است. میزو حتی ادعا می‌کند که دوربین دوگانه دستگاه جدیدش با دوربین هواوی پی ۱۰ قابل مقایسه است. این کمپانی برای دوربین سلفی میزو ام ۶ نوت یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

دوربین دوگانه میزو ام 6 نوت

یکی از جدابترین ویژگی‌هایی که در لیست مشخصات میزو ام ۶ نوت دیده می‌شود، باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است که با یک شارژ کامل برای ۱۰ ساعت بازی کردن کافی است. ترکیب این ظرفیت باتری با تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ عملکرد فوق‌العاده ای به آن بخشیده است.

میزو ام 6 نوت

تاریخ عرضه و قیمت میزو ام ۶ نوت

تاریخ عرضه و قیمت میزو ام 6 نوت

میزو ام ۶ نوت در رنگ‌ بندی های نقره‌ای، طلایی، آبی و مشکی براق عرضه خواهد شد و قیمت نسخه‌های مختلف آن به شرح زیر است.

قیمت میزو ام ۶ نوت با ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۶۵ دلار است. نسخه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت ۱۹۵ دلار به بازار عرضه شده و مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمتی در حدود ۲۵۵ دلار معامله خواهد شد. این قیمت برای دستگاهی با چنین مشخصات و ویژگی هایی بسیار مناسب است. فروش آفلاین میزو ام ۶ نوت از تاریخ ۲ سپتامبر آغاز می‌شود.

در زیر نمونه عکس های گرفته شده با دوربین این اسمارت فون را می بینید.

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین میزو ام 6 نوت

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین میزو ام 6 نوت

.

منبع: gizmochina

مطلب میزو ام  ۶ نوت با دوربین دوگانه و یک باتری بزرگ رسما معرفی شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.