میزو دعوتنامه های رویداد رونمایی از گوشی میزو ام ۶ نوت در اول شهریور را ارسال کرد

میزو دعوتنامه های رویداد رونمایی از گوشی میزو ام 6 نوت در اول شهریور را ارسال کرددو روز قبل، مشخصات گوشی میزو ام ۶ نوت در وب سایت ویبو منتشر شد؛ امروز نیز کاربر دیگری در این شبکه اجتماعی، تصویر دعوتنامه های مطبوعاتی رویداد رونمایی از این موبایل را که در چین برگزار می شود، منتشر کرد. اینطور که از شواهد پیداست، کمپانی میزو قصد دارد در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) از گوشی میزو ام ۶ نوت رونمایی کند. شایعات گذشته مدعی بودند که این اسمارت فون در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) معرفی می شود.

بنابر گزارشات اخیر، گوشی میزو ام 6 نوت از نمایشگر 5.5 اینچی و دو نسخه ی رم برخوردار می شود.

روی بسته بندی این دعوتنامه، شعار “STAY TRUE” نوشته شده و متن دیگری نیز با عنوان Can you go faster? روی آن به چشم می خورد. این شعار احتمالا به تراشه ی پر سرعت هلیو P25 اشاره می کند.

بنابر گزارشات اخیر، گوشی میزو ام ۶ نوت از نمایشگر ۵.۵ اینچی و دو نسخه ی رم برخوردار می شود. یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است. برخی منابع همچنین از تنظیمات دوربین دوگانه در این دستگاه خبر داده اند که چندان جای تعجبی ندارد. گوشی میزو پرو ۷ نیز به تراشه مدیاتک هلیو P25 مجهز شده بود و با تنظیمات دوربین دوگانه همراه شد.

گفته می شود این گوشی هوشمند با قیمت ۱۵۹۹ یوان معادل ۲۴۰ دلار به فروش خواهد رسید.

اینطور که از شواهد پیداست، کمپانی میزو قصد دارد در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) از گوشی میزو ام 6 نوت رونمایی کند. اینطور که از شواهد پیداست، کمپانی میزو قصد دارد در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) از گوشی میزو ام 6 نوت رونمایی کند.

.

منبع: gsmarena

مطلب میزو دعوتنامه های رویداد رونمایی از گوشی میزو ام ۶ نوت در اول شهریور را ارسال کرد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.