می ۱۱ اولترا احتمالا در ۱۰ روز آینده با ایزوسل GN2 معرفی میشود

افشاگری میگوید شیائومی قصد دارد در پایان ماه جاری میلادی یک مدل گوشی هوشمند با حسگر بزرگ ایزوسل GN2 معرفی کند. این گوشی احتمالا می 11 اولترا خواهد بود.

افشاگری میگوید شیائومی قصد دارد در پایان ماه جاری میلادی یک مدل گوشی هوشمند با حسگر بزرگ ایزوسل GN2 معرفی کند. این گوشی احتمالا می 11 اولترا خواهد بود.