نسخه‌ای از شیائومی Mi 6 با ۴ گیگابایت رم در TENAA مشاهده شد

شیائومی Mi 6 یکی از بهترین اسمارت‌فون‌هایی است که در سال 2017 شاهد رونمایی از آن بودیم. این تلفن همراه توانست توجه کاربران بسیاری را به‌ خود جلب کند و سود خوبی به کمپانی سازنده‌اش برساند. حال به‌نظر می‌رسد شیائومی با موفقیت نسخه اصلی این پرچمدار، تصمیم گرفته نسخه جدیدی را حتی با قیمتی ارزان‌تر به‌ بازار عرضه کند. این دستگاه با‌ توجه به لیست موجود در سایت TENAA، به 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

تنها تغییری که در این محصول رخ می‌دهد در بخش رم دستگاه است و سایر مشخصات مانند نسخه اصلی خواهد بود. صفحه نمایش 5.15 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، تراشه اسنپدراگون 835 و دوربین‌‌های دوگانه 13 مگاپیکسلی از مشخصات اصلی این محصول هستند. دستگاه مذکور از نسخه 7.1 سیستم‌عامل اندروید بهره برده و توسط یک باتری 3350 میلی‌آمپری نیرو‌دهی می‌شود.

شیائومی Mi 6

نسخه جهانی شیائومی Mi 6 با 6 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 415 دلار روانه بازارها شد. منابع معتقدند که نسخه جدید ممکن است با قیمتی در حدود 295 دلار عرضه شود. انتظار می‌رود کاربران از تاریخ 11 نوامبر قادر به خریداری این مدل باشند.

نوشته نسخه‌ای از شیائومی Mi 6 با ۴ گیگابایت رم در TENAA مشاهده شد اولین بار در پدیدار شد.