نمایشگر گلکسی نوت ۸ بزرگتر از صفحه نمایش گلکسی اس ۸ پلاس

نمایشگر گلکسی نوت 8 بزرگتر از صفحه نمایش گلکسی اس 8 پلاس
گزارش جدیدی از کره جنوبی نشان می دهد که نمایشگر گلکسی نوت ۸ بزرگتر از صفحه نمایش گلکسی اس ۸ پلاس خواهد بود. مدتی است که کمپانی سامسونگ در حال کار بر روی جانشین فبلت گلکسی نوت ۷ است، دستگاهی که به دلیل مشکلات موجود در باتری آن، به یک سایه شوم برای سامسونگ تبدیل شد و اکنون این کمپانی قصد دارد تا با معرفی جانشینی قدرتمند برای آن، حوادث تلخ سال ۲۰۱۶ را به دست فراموشی بسپارد.

پیش از این اعلام شده بود که سامسونگ احتمالا فبلت جدید پرچمدار خود را در طول برگزاری نمایشگاه IFA برلین در ماه سپتامبر به نمایش خواهد گذاشت؛ اما امروز با انتشار خبری مشخص شد که رویداد رونمایی از گلکسی نوت ۸ برای روز ۲۶ آگوست برابر با ۴ شهریور ماه در نیویورک برنامه ریزی شده است.

تاریخ رونمایی از گلکسی نوت ۸ تنها خبر مهم مربوط به فبلت پرچمدار این کمپانی نبود، امروز با انتشار خبر دیگری پرده از روی یکی دیگر از مشخصات این دستگاه برداشته شد. گفته می‌شود که نمایشگر گلکسی نوت ۸ بزرگتر از صفحه نمایش آخرین پرچمدار سری گلکسی S سامسونگ خواهد بود.

گوشی گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ در اوایل سال جاری با یک نمایشگر بزرگ ۶.۲ اینچی خودنمایی کرد و اکنون با انتشار گزارش جدیدی گفته می شود که کاربران می توانند منتظر چنین صفحه نمایش بزرگی برای گلکسی نوت ۸ باشند. انتظار می رود که نمایشگر گلکسی نوت ۸ یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی باشد که با این تفاسیر، اندازه آن حتی بزرگتر از نمایشگر گلکسی اس ۸ پلاس خواهد بود.

شایعات قبلی نیز اندازه نمایشگر گلکسی نوت ۸ را همین مقدار اعلام کرده بودند؛ بنابراین تا حدودی این موضوع تایید شده (البته به طور غیر رسمی) که اندازه صفحه نمایش فبلت جدید سامسونگ، ۶.۳ اینچ خواهد بود.

شایعات برخی از مشخصات گلکسی نوت ۸ را این گونه بیان کرده‌اند:

  • دوربینی دوگانه در پنل پشتی خودنمایی خواهد کرد
  • پردازنده اسنپدراگون ۸۳۶ در دل این دستگاه قدرتنمایی خواهد کرد
  • ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می‌دهد
  • دو اسپیکر قدرتمند تجربه شنیداری منحصر به فردی را برای کاربر فراهم می‌کند
  • نمایشگر ۶.۳ اینچی در پنل جلویی آن رخ نشان خواهد داد

هنوز تا رونمایی از فبلت پرچمدار جدید سامسونگ زمان نسبتا زیادی باقی مانده است. مسلما در روزهای آینده خبرهای بیشتری از آن شنیده خواهد شد، پس با تکرا همراه باشید.

.

منبع: theandroidsoul

مطلب نمایشگر گلکسی نوت ۸ بزرگتر از صفحه نمایش گلکسی اس ۸ پلاس برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.