یکی از کارمندان مایکروسافت عرضهی دو گوشی اندرویدی توسط نوکیا را برای سه ماههی دوم ۲۰۱۷ تایید کرد.
http://www.netwebco.ir/wp-content/uploads/2015/09/logo.png00ادمینhttp://www.netwebco.ir/wp-content/uploads/2015/09/logo.pngادمین2016-10-18 14:00:002016-10-18 14:00:00نوکیا دو گوشی اندرویدی در سه ماهه دوم 2017 عرضه میکند