نوکیا دو گوشی اندرویدی در سه ماهه دوم ۲۰۱۷ عرضه می‌کند

نوکیا دو گوشی اندرویدی در سه ماهه دوم 2017 عرضه می‌کند

یکی از کارمندان مایکروسافت عرضه‌ی دو گوشی اندرویدی توسط نوکیا را برای سه ماهه‌ی دوم ۲۰۱۷ تایید کرد.