معرفی پرحجم‌ترین بسته‌های اینترنت همراه اول

بسته های جدید همراه اول

در این مطلب پر حجم ترین و حجیم ترین بسته های جدید اینترنت همراه اول را به شما معرفی می‌کنیم.


یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاربرانی که روزانه از اینترنت استفاده می‌کنند، اتمام سریع بسته‌‍‌های اینترنت است. حجم کم برخی از بسته‌های اینترنت و مصرف بالای شبکه‌های اجتماعی یا پیام‌رسان‌ها موجب شده تا بسیاری از کاربران در بازه‌های زمانی کوتاه، با پیام اتمام بسته اینترنت مواجه شوند.

نفوذ اینترنت به زندگی ما و استفاده روزانه از این راه ارتباطی موجب شده تا برای انجام کارهای خود به بسته‌هایی با حجم بالا نیاز داشته باشیم، متاسفانه برخی از شرکت‌ها با ارائه بسته‌های کم حجم، مشترکان خود را مجبور می‌کنند تا در بازه‌های زمانی کوتاه چند بسته خریداری کنند و مدام با پیام پابان بسته مواجه شوند.

این اتفاق به مقداری شایع شده که دیگر کمتر پیش می‌آید حجم یک بسته، پیش از اتمام مدت زمان آن، پایان نیابد. حتی بسیاری برای خرید بسته به مدت زمان آن توجهی ندارند و بسته‌های طولانی مدت را تنها برای مقدار حجم بالای آنها خریداری می‌کنند، در صورتی که آن مقدار حجم بسته در مدت کوتاهی به پایان می‌رسد.

پس از ادامه مطلب می‌توانید مقاله آموزشی در خصوص انتقال شارژ همراه اول را نیز مطالعه کنید.

به هر شکل پیدا کرده بسته‌های با حجم بالا به یک چالش برای کاربران اینترنت تبدیل شده است، همراه اول به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه در کشور بسته های اینترنت متنوعی را به مشترکان خود ارائه می‌دهد تا کاربران با توجه به میزان مصرف‌شان، بتوانند بهترین بسته‌ها را انتخاب نمایند.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان در رابطه بسته‌‌های اینترنت همراه، پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

متاسفانه پس از تغییراتی که اپراتورهای تلفن همراه از ابتدای سال اعمال کردند، بسته‌های پر حجم از میان بسته‌های اینترنت حذف شد و به این ترتیب حالا پر حجم ترین بسته همراه اول ، بسته 4 ماهه 15 گیگابایتی است. این در حالی است که همراه اول در سال گذشته بسته های پر حجم 70 گیگابایتی را ارائه می‌داد.

البته شما از اینترنت نامحدود همراه اول نیز می‌توانید استفاده کنید. مشترکان همراه اول می‌توانند در تمامی نقاط ایران به این بسته‌های دسترسی داشته باشند و از آن‌ها استفاده کنند.

از آنجایی که در این مقاله به موضوع بسته‌هایی با حجم بالا پرداخته‌ایم، می‌خواهیم حجیم ترین بسته های اینترنت دیتا همراه اول را به شما معرفی کنیم، اگر مصرف اینترنت شما بالاست، بسته‌‌های معرفی شده در این مطلب می‌تواند نیاز شما را برطرف سازد. بسته‌های معرفی شده در این مقاله همگی در حال حاضر فعال هستند.

بنابراین با آی‌تی‌رسان و معرفی حجیم ترین بسته های اینترنت همراه اول همراه باشید:

بسته‌ها و قیمت‌های اعلام شده مربوط به تاریخ 1401.04.29 بوده و ممکن است در آینده تغییر کند.

این بسته‌ها از طریق سایت، کد دستوری و اپلیکیشن همراه من قابل خریداری هستند.

قیمت‌‌ها به تومان است.

حجم بسته

مدت زمان بسته

قیمت 

کد دستوری

15 گیگابایت 
چهار ماهه 62.000
432#*100*
12 گیگابایت / صبحانت

6 صبح تا 12 ظهر

سی روزه

10.000
33124#*100*
12 گیگابایت
دو ماهه 46.000
412#*100*
نامحدود با سیاست مصرف منصفانه 100 گیگابایت
1 بامداد تا 11 صبح

سی روزه

19.900 33232#*100*

 

 

 

نوشته معرفی پرحجم‌ترین بسته‌های اینترنت همراه اول اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.